Psu Önerisi Lazım (5080 + R7 7800x3d)

Vortyx

80+
Katılım
8 Temmuz 2022
Mesajlar
77
Reaksiyon skoru
12
Bütçe
8000
5080 + R7 7800X3D var bulduğum iki ürün şu şekilde

Açıkçası fiyat olarak ne kadar uygunsa o kadar iyi ama kaliteli olması da çok önemli. Aşağıdaki linkten baktığımda genel skorda Enermax 80 puan almış NZXT ise 88 puan almış ikisinin de W değerinini aynı olmadığını düşünerek pek adil bir karşılaştırma değil gibi geldi ama fiyat farkına da bakarsak Enermax güzel duruyor ama PSU'lardan hiç anlamıyorum. Bana fikir verebilecek olursanız sevinirim. Bütçe mümkünse en fazla 7-8k o civara çıkmazsa daha iyi


Enermax'ın bu psu'su ile aralarında 1 puan bile yok enermax 88.06 NZXT 88.87 almış
 
Son düzenleme:
5080 + R7 7800X3D var bulduğum iki ürün şu şekilde

Açıkçası fiyat olarak ne kadar uygunsa o kadar iyi ama kaliteli olması da çok önemli. Aşağıdaki linkten baktığımda genel skorda Enermax 80 puan almış NZXT ise 88 puan almış ikisinin de W değerinini aynı olmadığını düşünerek pek adil bir karşılaştırma değil gibi geldi ama fiyat farkına da bakarsak Enermax güzel duruyor ama PSU'lardan hiç anlamıyorum. Bana fikir verebilecek olursanız sevinirim. Bütçe mümkünse en fazla 7-8k o civara çıkmazsa daha iyi


Enermax'ın bu psu'su ile aralarında 1 puan bile yok enermax 88.06 NZXT 88.87 almış
NZXT tercih et hocam.
 
5080 + R7 7800X3D var bulduğum iki ürün şu şekilde

Açıkçası fiyat olarak ne kadar uygunsa o kadar iyi ama kaliteli olması da çok önemli. Aşağıdaki linkten baktığımda genel skorda Enermax 80 puan almış NZXT ise 88 puan almış ikisinin de W değerinini aynı olmadığını düşünerek pek adil bir karşılaştırma değil gibi geldi ama fiyat farkına da bakarsak Enermax güzel duruyor ama PSU'lardan hiç anlamıyorum. Bana fikir verebilecek olursanız sevinirim. Bütçe mümkünse en fazla 7-8k o civara çıkmazsa daha iyi


Enermax'ın bu psu'su ile aralarında 1 puan bile yok enermax 88.06 NZXT 88.87 almış
NZXT'nin üreticisi CWT (seasonicle birlikte en iyi firma), Enermax'ın üreticisi SANR(orta segment). NZXT A sınıfı bir psu, Enermax B+.

Buradan Enermax kötü anlamı çıkmasın o da gayet iyi bir PSU, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz, aradaki fiyat farkı bileşen kalitesinden kaynaklı. Mercedes E class ile S class farkı gibi düşünün.
 
NZXT'nin üreticisi CWT (seasonicle birlikte en iyi firma), Enermax'ın üreticisi SANR(orta segment). NZXT A sınıfı bir psu, Enermax B+.

Buradan Enermax kötü anlamı çıkmasın o da gayet iyi bir PSU, gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz, aradaki fiyat farkı bileşen kalitesinden kaynaklı. Mercedes E class ile S class farkı gibi düşünün.
Tamamdır kısaca ikisi de uzun ömürlü kaliteli ürünler fakat dediğinize göre Enermaz sıradan kaliteli bir ürünken NZXT üst düzey kaliteli bir ürün doğru mu anladım? Bütçeyi zaten fazlasıyla zorladığım için Enermax alıp kalan parayla sıvı soğutma değiştirebilirim. Sıvı soğutmadan anlıyorsanız en son açtığım konuya da bakabilirseniz sevinirim.
 
Tamamdır kısaca ikisi de uzun ömürlü kaliteli ürünler fakat dediğinize göre Enermaz sıradan kaliteli bir ürünken NZXT üst düzey kaliteli bir ürün doğru mu anladım? Bütçeyi zaten fazlasıyla zorladığım için Enermax alıp kalan parayla sıvı soğutma değiştirebilirim. Sıvı soğutmadan anlıyorsanız en son açtığım konuya da bakabilirseniz sevinirim.
Ortalama kaliteli ürünler B sınıfı oluyor hocam Enermax B+ olarak konumlandırılmış, orta üstü bir sınıf, bütçeniz kısıtlıysa gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz.
 
Rew 3 alın geçin derim güzel ürün aktif olarak kullanıyorum.
 
5080 + R7 7800X3D var bulduğum iki ürün şu şekilde

Açıkçası fiyat olarak ne kadar uygunsa o kadar iyi ama kaliteli olması da çok önemli. Aşağıdaki linkten baktığımda genel skorda Enermax 80 puan almış NZXT ise 88 puan almış ikisinin de W değerinini aynı olmadığını düşünerek pek adil bir karşılaştırma değil gibi geldi ama fiyat farkına da bakarsak Enermax güzel duruyor ama PSU'lardan hiç anlamıyorum. Bana fikir verebilecek olursanız sevinirim. Bütçe mümkünse en fazla 7-8k o civara çıkmazsa daha iyi


Enermax'ın bu psu'su ile aralarında 1 puan bile yok enermax 88.06 NZXT 88.87 almış
Rev. III'e boşta sesli olduğunu söyleyen çok fazla bir kesim var. Kimisine sesli, kimisine sessiz geliyor.

Platimax II'de alınabilir fakat C1200 ile benzer fiyatta olduğundan ben C1200 derdim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

NZXT'nin üreticisi CWT (seasonicle birlikte en iyi firma), Enermax'ın üreticisi SANR(orta segment). NZXT A sınıfı bir psu, Enermax B+.
ENERMAX'ın üreticisi Sanr değil. Sizin dediğiniz modeller D.F.X., bunlar Rev. III ve Platimax serisi. İkisinide R.S.Y üretiyor.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top