Vatan Değişimi Onaylamıyor Thh Kararı Var

Mediamarkt olayını hatırlar mısım vantilatör ?
, dediklerimi yaparken icra takibinden 1 hafta sonra uzlaşmacıyla anlaşıp 20 bin tl lik bir tazminat alıp icrayı geri çektim , ben de oldu diye herkes de olacak değil tabikide ama icra dolmasına rağmen olmasaydı medyadaki insanlardan rica yada darlayarak dediklerimi yapardım + nasıl tazminat alınır , paranın o dönemdeki değeri ile şuanki değerinde kaybedilen değerini geri iadesini talep edebilirsin tabikide hukuki olarak bunun başka yolları ve disiplinleri var , 16 yaşında birine anlatabilmek için yazdım
Dostum icra takibi açıp harici anlaşmışsın onun adı tazminat değil. Sen zaten misliyle değişim istediğin ve karar o yönde çıktığı için dosya bilirkişiye verilecek bilirkişi diyecek ki bu adam bunu 2023 yılında atıyorum 10 bine almış şu an aynı ekran kartı seviyesinde 7600 veya 9600 var diyecek onun fiyatı da bu diyecek ve 9600 parasını çıkaracak. Senin aldığın aradaki farka tazminat denmiyor.
 
Seni oyalayıp vakit kazanmaya çalışıyorlar. Hemen icraya gitsin annen. Fatura onun adına.
itiraz süresinin bitmesi gerek 2 haftanın değilmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Dostum icra takibi açıp harici anlaşmışsın onun adı tazminat değil. Sen zaten misliyle değişim istediğin ve karar o yönde çıktığı için dosya bilirkişiye verilecek bilirkişi diyecek ki bu adam bunu 2023 yılında atıyorum 10 bine almış şu an aynı ekran kartı seviyesinde 7600 veya 9600 var diyecek onun fiyatı da bu diyecek ve 9600 parasını çıkaracak. Senin aldığın aradaki farka tazminat denmiyor.
tam olarak arayıp ne diyeyim şimdi
 
Dediklerinin çoğunun yanlış olduğunu söyliyim sana dava açıp tazminat nasıl alacaksın mesela belli değil. Kafasından atmış belki tutar hesabı.

Ne gibi çok büyük cezalar gelir?


Türk toplumunda en sevdiğim şey bilmediği konu hakkında biliyor gibi yorum yapmak.

Bu arkadaşın 2 seçeneği var. 1- THH kararı ile Vatanla anlaşmak 2- Eğer vatan anlaşmıyorsa para iadesi diretiyorsa da icra takibi açmak. 3 veya 4.seçenek yok. Tazminat alamazsın, vatan bu yüzden kimseden ceza yemez.
Zaten icra takibinin başlaması mağaza tarafına verilen bir cezadır bu dava zaten kullanıcının lehine sonuçlanacağı için bütün avukat masrafları, icra masrafları vs. vatan mağazasına kitleniyor. Ha para cezası vermişsin ha icra başlatıp öyle cezanı ödemişsin ne fark eder? Adam yanlış bir şey söylememiş.
 
Zaten icra takibinin başlaması mağaza tarafına verilen bir cezadır bu dava zaten kullanıcının lehine sonuçlanacağı için bütün avukat masrafları, icra masrafları vs. vatan mağazasına kitleniyor. Ha para cezası vermişsin ha icra başlatıp öyle cezanı ödemişsin ne fark eder? Adam yanlış bir şey söylememiş.
Ceza mı? İcra takibinin ceza olduğunu ilk defa duyuyorum. Literatüre yeni bir tanım getirdiniz tebrikler.
itiraz süresinin bitmesi gerek 2 haftanın değilmi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tam olarak arayıp ne diyeyim şimdi
Vatana ulaşıp eğer misli ile değişim yapmayacaksanız yarın avukatım/kendim icra takibi başlatacak ve o şekilde alacağım diyebilirsiniz.
 
Ceza mı? İcra takibinin ceza olduğunu ilk defa duyuyorum. Literatüre yeni bir tanım getirdiniz tebrikler.

Vatana ulaşıp eğer misli ile değişim yapmayacaksanız yarın avukatım/kendim icra takibi başlatacak ve o şekilde alacağım diyebilirsiniz.
maildenmi yazıyım arıyımmı bide böyle şeyler gördüm doğrumudur haksız çıkma ihtimalim varmı illa değişim olurmu
 

Ekler

  • 1781285487374.webp
    1781285487374.webp
    17.7 KB · Hit: 39
maildenmi yazıyım arıyımmı bide böyle şeyler gördüm doğrumudur haksız çıkma ihtimalim varmı illa değişim olurmu
Misli ile değişim burada mümkün. Mailden yazın isterseniz yazılı cevap alın daha iyi olur.
 
Dostum icra takibi açıp harici anlaşmışsın onun adı tazminat değil. Sen zaten misliyle değişim istediğin ve karar o yönde çıktığı için dosya bilirkişiye verilecek bilirkişi diyecek ki bu adam bunu 2023 yılında atıyorum 10 bine almış şu an aynı ekran kartı seviyesinde 7600 veya 9600 var diyecek onun fiyatı da bu diyecek ve 9600 parasını çıkaracak. Senin aldığın aradaki farka tazminat denmiyor.
güncel bilirkişi ücreti 5000tl icraya vermek o kadar basit bir şey değil arkadaşın zaten fatura ücreti 7750tlymiş uğraşmaya değmez direkt ücret iadesi alıp geçilmeli
vatanın yok öyle bi destek maili sanırsam
56 56 lı numaradan ulaşman lazım
 
güncel bilirkişi ücreti 5000tl icraya vermek o kadar basit bir şey değil arkadaşın zaten fatura ücreti 7750tlymiş uğraşmaya değmez direkt ücret iadesi alıp geçilmeli

56 56 lı numaradan ulaşman lazım
nası 5000 ya 1000 değilmi hem icra takibi ücretmi istiyor ?
 
nası 5000 ya 1000 değilmi hem icra takibi ücretmi istiyor ?
ticaret odasına başvuru bile 2000tl , bilirkişi için 5000tl yatrıdım konum vardı attım ama yine okumamaışsın :D , zaten direkt bilirkişiye veremiyosun şahsen avukattan destek almak lazım

 
ticaret odasına başvuru bile 2000tl , bilirkişi için 5000tl yatrıdım konum vardı attım ama yine okumamaışsın :D

konuydu okudum hepsinide o kadar para nasıl gitti anlamadım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ticaret odasına başvuru bile 2000tl , bilirkişi için 5000tl yatrıdım konum vardı attım ama yine okumamaışsın :D , zaten direkt bilirkişiye veremiyosun şahsen avukattan destek almak lazım

blöf yapıyım o zaman değişim sağlamazsanız icraya falan vericem
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,726
Mesajlar
11,080,325
Üyeler
198,182
Son üye
celeste
Geri
Top