Memnunum
Qwertykeys & ATK HEX80 ile ikisi arasında kalmıştım, bunu almama geçerli sebeplerimi belirttiğim üzere uzun süreli kullandığımdan ötürü ergonomi açısından daha iyi.
Bilek desteği kullanmıyorum, bu yüzden HEX80 de maalesef açıdan dolayı el bileği yukarı eğimi olduğundan kıvrılıyor bu durumda daha yorucu ağrı yapmaya müsait. Ses açısından da 80HE daha az ses çıkartıyor bu da artı benim için.