Ajazz Apex Bozulmaya Başladı

pato

80+
Katılım
9 Nisan 2025
Mesajlar
261
Reaksiyon skoru
52
Bazen tıklamıyor bazen çift tık yapıyor arada bağlantılar gidiyor.Şuan tek sıkıntı çift tık olayı.Anlayan varmı bunu nasıl değiştiririz.Yada düzelirmi başka yolları varmı.Olmassa değiştiricem
 
Bende de çift tıklama ve basılı tutarken bırakma sorunu var. Ömrü tamamlandı herhalde.
 
Bende tık yok la sadece gıcırdıyo, çift tıklama switchle alakalı sanırım
 
Switch değiş.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: pato
Bazen tıklamıyor bazen çift tık yapıyor arada bağlantılar gidiyor.Şuan tek sıkıntı çift tık olayı.Anlayan varmı bunu nasıl değiştiririz.Yada düzelirmi başka yolları varmı.Olmassa değiştiricem
Bende de çift tıklama ve basılı tutarken bırakma sorunu var. Ömrü tamamlandı herhalde.
Aynı sorun bende de vardı switchi iyice lehimledim çözüldü de sensör bazen yavaşlamaya başladı ben de yeter diyip yedegine geçtim. Switch sorunu düzgün lehimlerseniz düzeliyor. Sensör sorunu ise illet at çöpe.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,612
Mesajlar
11,078,997
Üyeler
198,157
Son üye
furknxbet
Geri
Top