Satışa açıldığı gece aldımne kadar kullandın
stock yok şu anlık. sahibinden bakabilir yada eski mouse dan sökebilirsin.nerden alıcam tr de bulabilirmiyim 0 bilgim var
Bazen tıklamıyor bazen çift tık yapıyor arada bağlantılar gidiyor.Şuan tek sıkıntı çift tık olayı.Anlayan varmı bunu nasıl değiştiririz.Yada düzelirmi başka yolları varmı.Olmassa değiştiricem
Aynı sorun bende de vardı switchi iyice lehimledim çözüldü de sensör bazen yavaşlamaya başladı ben de yeter diyip yedegine geçtim. Switch sorunu düzgün lehimlerseniz düzeliyor. Sensör sorunu ise illet at çöpe.Bende de çift tıklama ve basılı tutarken bırakma sorunu var. Ömrü tamamlandı herhalde.
Günlerce saatlerceçok sık kullandın mı aldığından beri onu sordum