🔥İndirim Havit Pj235 Pro Android 12 Projeksiyon Cihazı 2.999 TL 3 Taksit 🔥

İncelemesi yok bir şey yok bozulursa Havit in destek sıfır. Değmez.
Ben buna katılmıyorum hocam çünkü sıkıntı yaşadığımda ürünlerde destek sağlandı servise gönderdim 1 hafta içinde sonuçlandı eksik ürün geldiğinde direk yazdım eksikleri gönderdiler vb destekte hiç sıkıntı yaşamadım yani bi kullanıcı olarak yorumum bu
 
Ben buna katılmıyorum hocam çünkü sıkıntı yaşadığımda ürünlerde destek sağlandı servise gönderdim 1 hafta içinde sonuçlandı eksik ürün geldiğinde direk yazdım eksikleri gönderdiler vb destekte hiç sıkıntı yaşamadım yani bi kullanıcı olarak yorumum bu
Hocam adamlar iplemiyor yazınca daha da söylenecek bir şey yok. Herkes bilir ki Havit in desteği rezalettir. Sizinki istisna olmuş.
 
Hocam 20k para verip Havit neden aldınız? Kendinize bunu neden yaptınız? :(
1 aya yakin kullanip cozulmeyen sorunlarindan dolayi en son hukuk okudugumu tkhk ve tbk hukumlerine gore iadesini almak zodunda olduklarini belirttigimde iadesini yapmislardi onda da parayi iade etmeiyi unutup 3 hafta bekletmislerdi beni gercekten rezil bi firma
 
1 aya yakin kullanip cozulmeyen sorunlarindan dolayi en son hukuk okudugumu tkhk ve tbk hukumlerine gore iadesini almak zodunda olduklarini belirttigimde iadesini yapmislardi onda da parayi iade etmeiyi unutup 3 hafta bekletmislerdi beni gercekten rezil bi firma
Ben de benzer bir ürün aldım ve tam hatırlayamadığım bir arıza sebebiyle ürünü iade etmek istedim. Bana kutusu açıldığı için ürün iade edemeyeceğimi söylediler. Gerekli yerlere şikayette bulunacağımı söyleyince ürünü iade aldılar. İnsanların zar zor kazandıkları paraya çökecek kadar da ezik olmayacaksın. Buna yeltenen tüm firmaların, hepsinin Allah belasını versin.
 
Ve alacaklara soyleyeyim 3 kere urunu garantiye gonderdikten sonra ekran karti degisti temizlik yapildi vs vs gibi cevaplar aldim. 20klik projeksiyonda bile surekli toz lekeleri olup cihazin icine toz giriyordu lensi falan silseniz dahi gecmiyor. Ekranda sacma sapan beyaz noktalar oluyor. Bunu telefonu acan hanimefendiye belirttigimde cok normal her cihazda var falan gibi bir cevap aldim. Dedimki siz ne sacmaliyorsunus 10 yillik sony projeksiyon bunu yapmadi daha sonrasinda beni teknik konularda kandiramayacagini anladiginda telefonu daha bilgi sahibi birine aktardi onunla da bu cihazin acik unite oldugunu vesaire konustum ama sorunlarimin da cozulmedigini ya cozmeleri gerektigini yada ucret iadesi istedigimi belirttim. Daha oncesindeki iade talebim reddedilmisti o telefondaki beyfendiyle konustuktan sonra ozel bi not ile beraber urunu iade ettim.
Bu surecten sonra da haviti veya urunlerini kimseye onermiyorum
 
Dün buradan görüp indirim kuponuyla satın aldım. Bugün geldi. Bu fiyata göre iyi fırsattı, teşekkür ederim. Beklentim yüksek olmadığı için iyi bir cihaz benim için. Yaz günleri için böyle bir şey arıyordum.
 
Dün buradan görüp indirim kuponuyla satın aldım. Bugün geldi. Bu fiyata göre iyi fırsattı, teşekkür ederim. Beklentim yüksek olmadığı için iyi bir cihaz benim için. Yaz günleri için böyle bir şey arıyordum.
hocam gece yada gündüz yansıtıp bir foto atma şansınız varmı? görüntü çok bulanıkmı yoksa kabul edilebilir seviyedemi
 
hocam gece yada gündüz yansıtıp bir foto atma şansınız varmı? görüntü çok bulanıkmı yoksa kabul edilebilir seviyedemi
15 dk önce çekildi tam karanlık bir ortam değil.
Sizler daha iyi değerlendirirsiniz aktif kullanmayacağım için bana yeterli geldi.

IMG_2195.webp
 
Geri
Top