Darkblamme
80+
- Katılım
- 14 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 29
- Reaksiyon skoru
- 2
- Bütçe
- 3000
Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
Sağol hocam bunu alıcam galiba![]()
Wraith W60 Klavye (Manyetik Switch / HE)
Not: Kitsune Edition ve Ciela sınırlı sayıda üretildiğinden tekrar stoklara gelmeyecektir. Wraith Ürünlerinde 30 Gün Memnuniyet Garantisi: Wraith markalı ürünlerde 30 gün içerisinde iade hakkı bulunur. Bu ürün grubunda iade koşulları ile ilgili bilgi almak için iade politikamıza göz...wraithesports.com
Rica ederim hocam.Sağol hocam bunu alıcam galiba
Niçin?![]()
Wraith W60 Klavye (Manyetik Switch / HE)
Not: Kitsune Edition ve Ciela sınırlı sayıda üretildiğinden tekrar stoklara gelmeyecektir. Wraith Ürünlerinde 30 Gün Memnuniyet Garantisi: Wraith markalı ürünlerde 30 gün içerisinde iade hakkı bulunur. Bu ürün grubunda iade koşulları ile ilgili bilgi almak için iade politikamıza göz...wraithesports.com
W60 ilk parttaki üretimi olan gıcırdama sorunları, çift tıklama sorunları gibi kronik problemlerini 2. parti üretiminde büyük ölçüde çözdü. Malzeme kalitesi güzel, fiyatına göre verdiği performans fazlasıyla tatmin edici, driverleri kolay ve kullanışlı, switchleri ne çok kötü ne çok güzel ortalama bir switch diyebilirim. Fiyat/performans alınabilicek mantıklı klavyelerden.Niçin?
hocam bende k1 he alıcam bende araştırdım konusunuda açtım k1 he de karar kıldım bende şu anda 60 lık klavye kullanıyorum eskiden hiç f1-f12 tuşlarını kullanacağım aklıma elmezdi arada sırada işe yarıyor boyut olarakta 3-4 cm falan fark var o kadar fazla ve rahatsız edecek bir şeyde değil we b tabanlı yazılımı var daha detaylı bir inceleme istiyorsan linki aşşağıya bırakıyorum oradanda başka birinin yaptığı incelemeye bakabilirsinArkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
Sağol hocam da çok bilgisayar da işin olmuyor ders çalışırken video izlemek için ve günde 1 2 saat oyun oynamak için alacağım şuan w60 yeterli gibi benim içinhocam bende k1 he alıcam bende araştırdım konusunuda açtım k1 he de karar kıldım bende şu anda 60 lık klavye kullanıyorum eskiden hiç f1-f12 tuşlarını kullanacağım aklıma elmezdi arada sırada işe yarıyor boyut olarakta 3-4 cm falan fark var o kadar fazla ve rahatsız edecek bir şeyde değil we b tabanlı yazılımı var daha detaylı bir inceleme istiyorsan linki aşşağıya bırakıyorum oradanda başka birinin yaptığı incelemeye bakabilirsin
DIŞ KUTU:
![]()
KUTU İÇERİĞİ:
![]()
![]()
![]()
1x Type-C to Type-C Cable.
1x Type-C to Type-A Converter.
1x Keycap and Switch Puller.
YAZILIM:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- Yazılım Keychron...
- somoncum
- Cevaplar: 19
- Forum: Kullanıcı İncelemeleri ve Rehberleri
Bu iki klavye arasında k1 he yi tek geçerim. %75 büyük geliyor diyorsanızda w60 yerine bir sürü seçenek var. Vgn neon 68he iyi bir seçenektir. Keza ulugamesteki irok mg68 de alüminyum kasa ile dikkate değer bir klavyedir.Arkadaşlar ikisi de çok cazip geliyor hangisini almalıyım veya başka önerisi olan var mı
Bu klavyeyi bile w60 a tercih ederim.Akko fun 68 nasıldır