Xiaomi 17t Pro Alana Sepette 15.000₺'lik Tablet Hediye + 3000₺ Kupon Fırsatı

tyuno

80+
Katılım
20 Nisan 2025
Mesajlar
414
Reaksiyon skoru
224

Ekler

  • IMG_8088.webp
    IMG_8088.webp
    131.8 KB · Hit: 430
abicim bu tasarım nedir ya bu markanın düzgün bir tasarım çıkarmamaya özen gösteriyor herhalde. ayrıca telefonun orijinali bile kaçak gibi duruyor.
 
Fiyat olarak piyasaya nazaran aşırı bi avantajı yok ama idare eder bir indirim. Tableti kullanıyorum bu arada güzel tablet
 
Afyon'cu tayfa gelsin. 2019 da alıp 2023'den beri yedek tuttuğum Mi 9T Pro halen 1 batarya değişimi ile takır takır çalışıyor. Oled ekranı halen cap canlı. O dönem xioami alacağına ip8 plus alsaydın diyenler vardı şuan 8 Plus denen telefon antika çerçeveleri ile hepsi çöpte. Android satmak için değil alınıp 4 sene civarı kullanmak için tercih edilir. 1-2 senede bir satıp para koyup telefon değişenler için değildir. Bu arada reklam vs de çıkmıyor adam gibi hizmetlerden silip kapattım. Kasma vs de yok. Instagram ve youtube işini de tablet olarak takır takır yapıyor.
 
Afyon'cu tayfa gelsin. 2019 da alıp 2023'den beri yedek tuttuğum Mi 9T Pro halen 1 batarya değişimi ile takır takır çalışıyor. Oled ekranı halen cap canlı. O dönem xioami alacağına ip8 plus alsaydın diyenler vardı şuan 8 Plus denen telefon antika çerçeveleri ile hepsi çöpte. Android satmak için değil alınıp 4 sene civarı kullanmak için tercih edilir. 1-2 senede bir satıp para koyup telefon değişenler için değildir. Bu arada reklam vs de çıkmıyor adam gibi hizmetlerden silip kapattım. Kasma vs de yok. Instagram ve youtube işini de tablet olarak takır takır yapıyor.
Android candır
 
keşke düz modelde olsada alsak

kendi sitesi ve vatanda varmış düz modelde de pad 2 veriyor ama 11t kalitesizliğinden sonrada düşündürüyor
 
Bende Xiaomi 12 t var 3-4 yıldır kullanıyorum ne kasma ne reklam yok telefon 120w la 20 dakika da şarj oluyor açıkçası bu hızlı şarjı vb bence çok iyi tam fiyat performans telefon
 
Bende Xiaomi 12 t var 3-4 yıldır kullanıyorum ne kasma ne reklam yok telefon 120w la 20 dakika da şarj oluyor açıkçası bu hızlı şarjı vb bence çok iyi tam fiyat performans telefon
4 yıldır 120w ile şarj ettiniz ve batarya ölmedi mi ?
 
Geri
Top