kyemre058
80+ Gold
- Katılım
- 29 Mart 2026
- Mesajlar
- 5,256
- Reaksiyon skoru
- 2,556
Ön sipariş vatana çıktığında 6 7k civarına çıkmıştı fiyatı. 70 Dolar olacağını pek sanmıyorum.standart fiyattan şaşmazlar 70$ + edition olur 100$ falan.
Ön sipariş vatana çıktığında 6 7k civarına çıkmıştı fiyatı. 70 Dolar olacağını pek sanmıyorum.standart fiyattan şaşmazlar 70$ + edition olur 100$ falan.
Onların çoğu placeholder, Vatan'dan birisinin inside infosu olmasıÖn sipariş vatana çıktığında 6 7k civarına çıkmıştı fiyatı. 70 Dolar olacağını pek sanmıyorum.
ilk yarinin sonu daha mantikli bir tahmin olur bence fragmanda bile en az 1 sene vardi arada ayrica PC tarafi beraberinde bir cok sorunda getiriyor Fivem Sunuculari ,mod destegi olayi (mod yapimcilarinin modlarini satmalari icin pazar kuracakalar) hileciler gibi vs.. malum gta 5 te adam kafana megatron indirebiliyor XD2027 yılının ilk yarısında bekliyorum ben.
Oynayamıyacağım + Alacak Param Zaten Yok İşsizim
Bende böyle düşünüyorum.28 ilk yarı diyorum ben.
27 eylül kasım arası gizli bilgi28 ilk yarı diyorum ben.
keşke 30fps konsol bebelerine özel çıkmasa da pcmizde 240fps oynasak
Bence rahat 2028'e yakın olur çıkışı. En iyi ihtimalle Temmuz 2027 diyorum.
PS6'ya daha var gibi ya. 2028 düşünülüyor konsollar için, o yüzden aradan çıkarmak isterler ve ondan önce çıkmış olur zaten ama yakın olur çıkış tarihlerine çünkü o konsoldaki versiyonunu da yakın tarihte çıkarıp 2 senelik bir marketing döndürürler bence.PS6'nin cikis tarihine bagli ama mayis-haziran daha olasi gozukuyor tas catlasin en gec ekimde cikar oda yaz bittigi herkes tekrar evine dondugu icin ama dedigim gibi mayis ve tammuz arasi daha olasi
Bir süredir GTA 5 gibi olmayacağı söyleniyor. Zaten teknoloji de ilerledi artık o kadar uzun süreceğini hiç sanmıyorum çünkü PC pazarının ekmeğini acayip yiyorlar daha![]()
PS6'ya daha var gibi ya. 2028 düşünülüyor konsollar için, o yüzden aradan çıkarmak isterler ve ondan önce çıkmış olur zaten ama yakın olur çıkış tarihlerine çünkü o konsoldaki versiyonunu da yakın tarihte çıkarıp 2 senelik bir marketing döndürürler bence.