dukkanı varmı onunpaul kenzie giyiyorum güzel rahat
boxer yapısı itibari ile rahat olmamalı alt takımı toplamalı yoksa giymenin ne anlamı var hepimiz dal tavşan gezelimEn rahat donlar pazarda olur
Ben öyle geziyorum çok iyi tavsiye ederim.boxer yapısı itibari ile rahat olmamalı alt takımı toplamalı yoksa giymenin ne anlamı var hepimiz dal tavşan gezelim
Bende de var bu eşsiz parçadan az kullanılmış içindeki sığmadığı için ufak deformeleri var isteyene kargoluyorum İnşallah.Bu tarz bakabilirsin bende bu tarz kullanıyorum aşırı memnunum pazardan aldıydım heryerde yok kolay kolay bulunmaz nadide parçalardan biri.