Ps5 Slim Gta6 Da Nasıl Performans Verir?

Sizce pro almaya değer mi?
PS5 PRO 120fps iddiası ile geliyor. Tahminen yeni oyunlarda Full ayarlarda maksimum 60Fps verecektir PS6 çıkana kadar.
Ps 5 Slim yeni çıkacak oyunlarda ayar kısarak 30-45fps oynatacaktır ps6 çıkana kadar.
Ben olsam ps 5 slim temiz alır geçerim. Artan para da varsa 2gb nvme ssd alır takarım. Depomu geniş tutarım.
 
Oynayacağın oyuna göre değişir.
Ben Rtx 5070Ti öneririm. Kendisi 4k kartı değil. Öyle diyenler olsa da.
5070 msaüstü versiyonu 12gb Vram ile gelmekte. Şu anda 1080p de bile gerek yeter olmak üzere 12gb Vram.
5070Ti pahalı olabilir ama 2k nın hakkını dibine kadar verir.
Alternatif olarak Rtx 4070Ti Super de alabilirsiniz uyguna bulursanız.
Hocam 5070 var bende zaten. GTA6'yı oynayabilir miyim diye sordum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

PC sistem gereksinimleri konusunda resmi bir açıklama yok fakat minimum sistem gereksiniminin 5080 olacağı yönündeki abartılı ve fanatizm fışkıran yorumları dikkate almamak gerekiyor.
O kadar da değil ya :) ben bi ara 3060 mı ne diyordu diye görmüştüm yalan olmasın.

5070 ile kesinlikle oynayabilirsiniz şüpheniz olmasın tahmini sistem gereksinimlerini karşılıyor işlemcininiz nedir?
Hocam tüm sistem imza'da yazıyor. İşlemcim 14600k 32gb de ramim var.
 
Hocam 5070 var bende zaten. GTA6'yı oynayabilir miyim diye sordum :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


O kadar da değil ya :) ben bi ara 3060 mı ne diyordu diye görmüştüm yalan olmasın.


Hocam tüm sistem imza'da yazıyor. İşlemcim 14600k 32gb de ramim var.
maşallah hocam taş gibi sistem 80-100 fps arası verir derim ben teknolojilerle birlikte 2kda
 
maşallah hocam taş gibi sistem 80-100 fps arası verir derim ben teknolojilerle birlikte 2kda
Teşekkür ederim hocam. Şu devirde kimse optimizasyonu takmıyor. DLSS FG falan olmasa oyun oynayamayacağız :( Rockstarın optimizasyona iyi para harcayacağını düşünüyorum ben. Zamanında GTA5'i Apu iş laptopuyla bile 30fps oynatıyordu. Yaparsa bunlar yapar bence. :D
 
Teşekkür ederim hocam. Şu devirde kimse optimizasyonu takmıyor. DLSS FG falan olmasa oyun oynayamayacağız :( Rockstarın optimizasyona iyi para harcayacağını düşünüyorum ben. Zamanında GTA5'i Apu iş laptopuyla bile 30fps oynatıyordu. Yaparsa bunlar yapar bence. :D
umarım yaparlar 6700xt kullanıcılarına özellikle yapsalar ne iyi olur😃
 
Geri
Top