Aigo Ds900 850w 80+ Bronze Değiştirmek Gerekir mi?

Vali

80+
Katılım
18 Nisan 2026
Mesajlar
51
Reaksiyon skoru
3
Bütçe
5000
Merhabalar Donanım Arşivi ailesi. Abdullah'ın işbirliğiyle geçen satışa sunulan 5070'li sistemi aldım, kargo geldi. Parçaları tek tek araştırırken bu kasa ve psu hakkında çok fazla bilgi bulamadım, farklı konularda ve forumlarda biraz sıkıntılı olduğu, MOV olmadığı için akım korumalı priz ile kullanmak gerektiği söylenmiş. Bu yüzden acaba değiştirsem mi diye düşünüyorum kasa ve güç kaynağını. Ancak bütçem 5-6K maks 7k civarında olacak. Bu yüzden değiştirmeye değer mi bilemedim. Örneğin söylediğim aralıkta bu linkteki kasa mevcut ve o da 80+ Bronze sertifikaya sahip. Aralarında bir fark olur mu? Kısaca değiştirmeli miyim (değiştirirsem önerileriniz neler)? Yoksa bu bütçe aralığında hangi kasayı alsam bu kasayla eş değer olacağı için boşuna çaba ve maliyet mi olur? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
 
Merhabalar Donanım Arşivi ailesi. Abdullah'ın işbirliğiyle geçen satışa sunulan 5070'li sistemi aldım, kargo geldi. Parçaları tek tek araştırırken bu kasa ve psu hakkında çok fazla bilgi bulamadım, farklı konularda ve forumlarda biraz sıkıntılı olduğu, MOV olmadığı için akım korumalı priz ile kullanmak gerektiği söylenmiş. Bu yüzden acaba değiştirsem mi diye düşünüyorum kasa ve güç kaynağını. Ancak bütçem 5-6K maks 7k civarında olacak. Bu yüzden değiştirmeye değer mi bilemedim. Örneğin söylediğim aralıkta bu linkteki kasa mevcut ve o da 80+ Bronze sertifikaya sahip. Aralarında bir fark olur mu? Kısaca değiştirmeli miyim (değiştirirsem önerileriniz neler)? Yoksa bu bütçe aralığında hangi kasayı alsam bu kasayla eş değer olacağı için boşuna çaba ve maliyet mi olur? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Değiştirmeye gerek yok.
 
Yeterli olduğundan mı yoksa bu bütçede alacaklarım da aynısı olacağından dolayı mı dediniz? Akım korumalı priz kullanmaya gerek var mı?
Hem yeterli oluşundan hemde kendinizi yormanızın anlamının olmayacağından. İncehesap, İtopya, Gamingentr gibi markalar sattığı tüm oem sistemlerde üst kalite psu ve kasamı kullanıyor sanıyorsunuz ? hepsi giriş orta seviye güç kaynakları ve kasalar kullanıyor. Bu kasadakilerdensizi baya bir götürür. Akım korumalı priz konusuna gelirsek 10 bin TL'ye sistem alan kişilere bile kullan diyorlar sizde fazla bütçe yormadan 500-700 tl bandına tekli bir akım korumalı priz alıp rahatlıkla kullanabilirsiniz.
 
Merhabalar Donanım Arşivi ailesi. Abdullah'ın işbirliğiyle geçen satışa sunulan 5070'li sistemi aldım, kargo geldi. Parçaları tek tek araştırırken bu kasa ve psu hakkında çok fazla bilgi bulamadım, farklı konularda ve forumlarda biraz sıkıntılı olduğu, MOV olmadığı için akım korumalı priz ile kullanmak gerektiği söylenmiş. Bu yüzden acaba değiştirsem mi diye düşünüyorum kasa ve güç kaynağını. Ancak bütçem 5-6K maks 7k civarında olacak. Bu yüzden değiştirmeye değer mi bilemedim. Örneğin söylediğim aralıkta bu linkteki kasa mevcut ve o da 80+ Bronze sertifikaya sahip. Aralarında bir fark olur mu? Kısaca değiştirmeli miyim (değiştirirsem önerileriniz neler)? Yoksa bu bütçe aralığında hangi kasayı alsam bu kasayla eş değer olacağı için boşuna çaba ve maliyet mi olur? Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Değiştir hocam. O bütçede Corsair RM750e önerebilirim. Dandik güç kaynağı kararsız sistem demek. Mevzu sadece pc nin yanması havaya uçması falan değil. Psu kötü diye anlık stutterlar ani pc kapanmaları daha kötüsü diğer donanımlarınıza zarar verebilecek şeyler olabilir. Dünya kadar para verdiğiniz üründe bu riski alıp almamak size kalmış. AIGO olan ürünü kullanırsınız belki 10 sene taş gibi de çalışabilir 3 gün sonra bozuladabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Hem yeterli oluşundan hemde kendinizi yormanızın anlamının olmayacağından. İncehesap, İtopya, Gamingentr gibi markalar sattığı tüm oem sistemlerde üst kalite psu ve kasamı kullanıyor sanıyorsunuz ? hepsi giriş orta seviye güç kaynakları ve kasalar kullanıyor. Bu kasadakilerdensizi baya bir götürür. Akım korumalı priz konusuna gelirsek 10 bin TL'ye sistem alan kişilere bile kullan diyorlar sizde fazla bütçe yormadan 500-700 tl bandına tekli bir akım korumalı priz alıp rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Teşekkürler hocam cevabınız için. Ben de kyemre058 gibi düşündüğüm için sordum ancak psu'ların özelliklerinden çok anlamıyorum
Değiştir hocam. O bütçede Corsair RM750e önerebilirim. Dandik güç kaynağı kararsız sistem demek. Mevzu sadece pc nin yanması havaya uçması falan değil. Psu kötü diye anlık stutterlar ani pc kapanmaları daha kötüsü diğer donanımlarınıza zarar verebilecek şeyler olabilir. Dünya kadar para verdiğiniz üründe bu riski alıp almamak size kalmış. AIGO olan ürünü kullanırsınız belki 10 sene taş gibi de çalışabilir 3 gün sonra bozuladabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkürler hocam cevap için. Ben de benzer düşündüm, gönderdiğiniz ürüne bir bakayım güzel duruyor
 
Hocam hala ds900 kasayi mi kullanıyorsun? Kasanin fanlari sende sabit mi yani pwm ayari var mi? Benim kasanin içindeki kendi fanlari sabit hızda dönüyor ve degismiyor da kasanin owm kontrolu yok mu yoksa benimkinin montajinda mi sorun var emin olamadim
 
Hocam hala ds900 kasayi mi kullanıyorsun? Kasanin fanlari sende sabit mi yani pwm ayari var mi? Benim kasanin içindeki kendi fanlari sabit hızda dönüyor ve degismiyor da kasanin owm kontrolu yok mu yoksa benimkinin montajinda mi sorun var emin olamadim
hocam selamlar, benim biraz işlerim olduğundan 2 gün önce alabildim kargoyu ve henüz kurmadım. Muhtemelen iade edip vatanın sistemini alacağım 58k olan.
 
hocam selamlar, benim biraz işlerim olduğundan 2 gün önce alabildim kargoyu ve henüz kurmadım. Muhtemelen iade edip vatanın sistemini alacağım 58k olan.
Anladım hocam. Ben 9 taksit oldugu icin iade etmedim de kasamda mi sorun var onu anlamaya çalışıyorum
 
Sorunu çözebildiniz mi peki?
Aradım, normal dedi. Bu kasa fablarinin pwm modu yokmuş. Yani kasanin kendi içerisinde olan 4 fan sabit 1250de çalışıyormuş. Genel olarak bi sorun oluşturmaz sadece ses yapar dedi. Açıkçası kulaklıkla oynayacağım icin iade etmiycem. 9 taksit ayda 7500 liraya bu fiyata axess kartla başka bulabileceğini sanmiyorum
 
Aradım, normal dedi. Bu kasa fablarinin pwm modu yokmuş. Yani kasanin kendi içerisinde olan 4 fan sabit 1250de çalışıyormuş. Genel olarak bi sorun oluşturmaz sadece ses yapar dedi. Açıkçası kulaklıkla oynayacağım icin iade etmiycem. 9 taksit ayda 7500 liraya bu fiyata axess kartla başka bulabileceğini sanmiyorum
Bu fiyat aralığında gerçekten çok iyi bir sistem. Sadece biostar anakart, aigo psu ve thull ram konusu kafama takıldı. Markalar pek bilinen markalar değil. Vatanın bu sistemi son 4-5 gündür baya övüldü. En azından msi anakart ve gskill ram var, psu denk gibi. Ayrıca vatan da game garaj'dan daha kurumsal bir firma. Yükseltmeleri yapınca hemen hemen aynı fiyata geliyor biraz daha pahalı sadece. Kutuyu henüz açmadığım için iade edip bunu mu alsam diye düşündüm ama arada kaldım.
 
Bu fiyat aralığında gerçekten çok iyi bir sistem. Sadece biostar anakart, aigo psu ve thull ram konusu kafama takıldı. Markalar pek bilinen markalar değil. Vatanın bu sistemi son 4-5 gündür baya övüldü. En azından msi anakart ve gskill ram var, psu denk gibi. Ayrıca vatan da game garaj'dan daha kurumsal bir firma. Yükseltmeleri yapınca hemen hemen aynı fiyata geliyor biraz daha pahalı sadece. Kutuyu henüz açmadığım için iade edip bunu mu alsam diye düşündüm ama arada kaldım.
Dürüst olmak gerekirse bana kalsa ben bunu da almazdım. İnce hesapta gaming gecesi falan bekleyip 60bine rx9070xtli bi oem alirdim da işin içine taksit giriyor işte. Senin dedigin gibi vatandaki 58bindi sanirim 1 ram eklesen 70e gelecek. Eger taksit sıkıntın yoksa ve güvenilir bilindik marka arıyorsan mantikli olabilir fazladan 4 bin koymaz ama bende sadece axess kart var. Ne İncehesap nede vatanda alabiliyorum bu yuzden iade etmedim 66bine fp olarak cok iyi, yani tek ranli fiyati 54 falan oluyor 54e 5070li sistem yok suan, 56 57ye var onlarda en fazla 5 taksit oluyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Suanlik pek oyun oyanamadim sadece kurdum furmark testlerini falan yaptim. Bi sorun yok suanlik
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,096
Mesajlar
11,084,134
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top