🔥İndirim Gigabyte X870e Aorus Elite Wıfı7 Siyah/Beyaz 14.798 TL🔥

kyemre058

80+ Gold
Katılım
29 Mart 2026
Mesajlar
5,391
Reaksiyon skoru
2,621
Son 6 ayın en düşük fiyatı. Üst segment anakart arayanlar değerlendirebilir. Özellikle beyaz modeller bu fiyatlara çok gelmiyor.

🍁Faz: 2x8+2+2 55a DrMOS
🍁Ses Kodeği: ALC1220
🍁USB Girişleri: 10 Type A - 2 Type C
🍁SSD Yuvaları: 3 Adet Gen 5 - 1 Adet Gen 4

👉 Siyah: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-52265?utm_campaign=akakce&v=1.36.8
👉 Beyaz: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-x870e-aorus-elite-wf7-ice-8200mhz-oc-m2-am5-atx-anakart-p-55476

‼️150 TL Kargo Ücreti bulunmaktadır.
 
Son düzenleme:
Fiyat nasıl sizce normali kaç bunun bilmediğimden soruyorum almayı düşünüyorum amd ryzen 7 7800x3d ile kullanacağım
 
B850 modelde 1xgen5 , 1xgen4 m2 ssd yuva oluyor genelde. Bunda 2x gen5 1x gen4 yuva var. İleride fazladan ssd takacaksan mantıklı takmayacaksan lüks. Bir de islemcin yukteyken biraz daha serin çalışır çok az bi farkla, üst seri olduğu icin
 
B850 modelde 1xgen5 , 1xgen4 m2 ssd yuva oluyor genelde. Bunda 2x gen5 1x gen4 yuva var. İleride fazladan ssd takacaksan mantıklı takmayacaksan lüks. Bir de islemcin yukteyken biraz daha serin çalışır çok az bi farkla, üst seri olduğu icin
Hiç kullandığınız mı peki ? Promontory 21'lerde 2 tane m2 sonrası . Pcie x16 slotu , 8 e düşer.
 
Fiyat nasıl sizce normali kaç bunun bilmediğimden soruyorum almayı düşünüyorum amd ryzen 7 7800x3d ile kullanacağım
Ekim 2025 te 15.500 e almıştım yine Sinerji den Ice modelini. Güzel anakarttir. 9800x3d ile kullaniyorum.
Hem işlemci hem ram i oc ile kullaniyorum. Tavsiye ederim
 
Son 6 ayın en düşük fiyatı. Üst segment anakart arayanlar değerlendirebilir. Özellikle beyaz modeller bu fiyatlara çok gelmiyor.

🍁Faz: 2x8+2+2 55a DrMOS
🍁Ses Kodeği: ALC1220
🍁USB Girişleri: 10 Type A - 2 Type C
🍁SSD Yuvaları: 3 Adet Gen 5 - 1 Adet Gen 4

👉 Siyah: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-52265?utm_campaign=akakce&v=1.36.8
👉 Beyaz: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-x870e-aorus-elite-wf7-ice-8200mhz-oc-m2-am5-atx-anakart-p-55476

‼️150 TL Kargo Ücreti bulunmaktadır.
Msi X870 Edge almayı planliyordum sizce cok fark olurmu yoksa bunu alayimmi
 
Son 6 ayın en düşük fiyatı. Üst segment anakart arayanlar değerlendirebilir. Özellikle beyaz modeller bu fiyatlara çok gelmiyor.

🍁Faz: 2x8+2+2 55a DrMOS
🍁Ses Kodeği: ALC1220
🍁USB Girişleri: 10 Type A - 2 Type C
🍁SSD Yuvaları: 3 Adet Gen 5 - 1 Adet Gen 4

👉 Siyah: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte...-anakart-p-52265?utm_campaign=akakce&v=1.36.8
👉 Beyaz: https://www.sinerji.gen.tr/gigabyte-x870e-aorus-elite-wf7-ice-8200mhz-oc-m2-am5-atx-anakart-p-55476

‼️150 TL Kargo Ücreti bulunmaktadır.
güzel fiyat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Msi X870 Edge almayı planliyordum sizce cok fark olurmu yoksa bunu alayimmi
bunu al tabi
 
Gigabyte ve Asusun daha stabil olduğunu söylüyorlar hocam. Tam bilemiyorum ama fiyat açısından da güzel bence.
Ankart alınacaksa ya Asus ya Gigabyte zirveyi paylaşır msı da anca sponsorlukla ittirilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hiç kullandığınız mı peki ? Promontory 21'lerde 2 tane m2 sonrası . Pcie x16 slotu , 8 e düşer.
X8'e düşse bile arasındaki fark en fazla 2-3 fps olur o da kullandığınız ekran kartına göre değişir bu dediğim sadece çok üst düzey ekran kartlarında olur çünkü x8 şuanki tüm seri ekran kartlarını destekleyebilecek şekilde.
 
Ankart alınacaksa ya Asus ya Gigabyte zirveyi paylaşır msı da anca sponsorlukla ittirilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


X8'e düşse bile arasındaki fark en fazla 2-3 fps olur o da kullandığınız ekran kartına göre değişir bu dediğim sadece çok üst düzey ekran kartlarında olur çünkü x8 şuanki tüm seri ekran kartlarını destekleyebilecek şekilde.
Evet te x16 varken niye x8 e düşürmek istesin :)
 
Evet te x16 varken niye x8 e düşürmek istesin :)
Şuanda Top seviyesi anakart da bile iki tane gen 5 destekli yüksek hızlara sahip ssd taktığında x8'e düşüyor ve x16 ile x8 arasındaki 0'a yakın fark olunca neden bunu kafaya taksın Donanım Arşivinin 700k lık sisteminde 2 tane 5090 taktığı üst seviye msi anakart kullanmıştı ve taktığı 2 tane ssd dolaysıyla x8'e düştü o adam bile bu durumu bu kadar sorun etmemişti hem de 2 tane 5090 dan bahsediyorum bak bu aedam taş patlasın 5070ti takacak ne gibi sorun olabilir. Lütfen yani bu kadar küçük şeyleri abartarak bakmayalım yoksa ne sistem toplanabilir nede topladığın sistemden zevk alabilirsin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,089
Mesajlar
11,084,067
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top