❌İndirim Bitti! Samsung Odyssey G65b 9999tl - 32" Qhd Curved Fast Va 240hz

Monitör va panel. Tam bilgi sahibi olmadan İnsanları yanlış yönlendirme. Monitörü 2 yıldır kullanıyorum taş gibi, çoğu IPS monitörden daha güzel. Kumandası Smart TV falan var.
markayı kötülemiyorum mesajımı okursan satıcı altına yanlış bilgi girmiş bu benim suçum değil
 
MSI G32CQ4 kullanıyorum, aşırı ghosting var. Satıp buna geçeyim mi, alınır mı diyorsunuz bu fiyatla yoksa IPS mi bakayım? Normalde şu anda almayı düşünmüyordum ama iyi fırsatsa alacağım.
Kesinlikle alınır. Sınırları aşan bir VA panel. Curved olması daha içine çekiyor smart tv özelliği de gerçekten rahatlık sağlıyor. 27" tavsiye ederim 32" 2K biraz bulanık olur. Ölü piksel sorunu var ama istediğin gibi iade edebilirsin ama bana kalırsa ölü piksel gözükmüyor bile.
 
Güzelim g65b 9 aydır kullanıyorum sorunsuzuna denk gelirsen yaşarsın.Ben sorunsuzunu denk getirmek için tam 1 ay ugraşmıştım servislerde git gel git gel adamla arkadaş olduk.En sonunda denk geldi ölü pikselsizi.Bu monitore sallayan bir b.km anlamıyordur çoğu ips den daha iyi renkleri var siyahlar anlatmıyorum zaten oled gibi start TV özelliği mükemmel curved 2k pivot hoparlör aydınlatma ne ararsan var dolu dolu monitör sadece film izleyecekseniz 32 alın oyun karışık ise 27 daha iyi olur
 
Güzelim g65b 9 aydır kullanıyorum sorunsuzuna denk gelirsen yaşarsın.Ben sorunsuzunu denk getirmek için tam 1 ay ugraşmıştım servislerde git gel git gel adamla arkadaş olduk.En sonunda denk geldi ölü pikselsizi.Bu monitore sallayan bir b.km anlamıyordur çoğu ips den daha iyi renkleri var siyahlar anlatmıyorum zaten oled gibi start TV özelliği mükemmel curved 2k pivot hoparlör aydınlatma ne ararsan var dolu dolu monitör sadece film izleyecekseniz 32 alın oyun karışık ise 27 daha iyi olur
O kadar sorunlu değil bence bana ölü pikselsiz geldi, tek sıkıntısı scanline o da çok dikkat çekmiyor.
 
O kadar sorunlu değil bence bana ölü pikselsiz geldi, tek sıkıntısı scanline o da çok dikkat çekmiyor.
Ya şanslıysan tekte gelir zaten bende 8 9 ölü pikselin yanında defalarca ekranda siyah leke geldi tırnak kadar foto koydum.Ama değişim yapabildim istediğim kadar sorun olmadı sorunsuz denk gelince serviste iyice baktım eve götürüp sorunla karşılaşmamak için temiz çıktı kutlayıp götürdüm 😀
 

Ekler

  • 1000115278.webp
    1000115278.webp
    735.6 KB · Hit: 25
  • 1000115282.webp
    1000115282.webp
    309.1 KB · Hit: 27
Alıp da ürünü kargolanan var mı? Satıcıyla ilgili her yerde sadece şikayet var, hiç olumlu yorum göremedim. Muhtemelen hem geç kargolanacak hem de sıkıntı yaşayan çok olacak...
 
VA + Curved, yetmiyormuş gibi damgalı eşek Samsung. Alanlara hayırlı gölgeler. :kekw:
 
Bende bunun biraz daha eski g7 240hz versiyonu var ve panel çok başarılı tavsiye ederim. Her va panel birbiriyle aynı degil ghosting falan yok bendekinde. Bundan sonra olede geçerim anca
 
Curved olmasa alırdım ama düz olmayınca pek işe yaramıyor mutfakta kullanıyorum pc de var işlemci ekran kartı falan iyi arada oyunda oynuyorum gayet iyi olurdu ama Curved îşim olmaz ben ips düz sesi gür 32 inç arıyorum
 
Alıp da ürünü kargolanan var mı? Satıcıyla ilgili her yerde sadece şikayet var, hiç olumlu yorum göremedim. Muhtemelen hem geç kargolanacak hem de sıkıntı yaşayan çok olacak...
Takip edilmeyen bir kargo kodu girildi. Muhtemelen iptal etmek yerine teslim edilmeyen kargodan iptal ettirecekler
 
Takip edilmeyen bir kargo kodu girildi. Muhtemelen iptal etmek yerine teslim edilmeyen kargodan iptal ettirecekler
KAR ile başlayan bi kargo takip numarası var bende de ancak kargoya verilmemiş gözüküyor hala. Muhtemelen dediğiniz gibi olacak.
 
Geri
Top