Thorfinn8767
80+
- Katılım
- 10 Mayıs 2026
- Mesajlar
- 32
- Reaksiyon skoru
- 0
Garibanın yüzü güler mi
iyi bok yedin, insan gibi alın işte ihtiyacı olanları da suistimal ediyonuz15 tane aldım
gelirse ben de 10 k dan salarım direkİnsaflı Biri 10K Yazmış![]()
O iş öyle mi oluyor yawBu işten tek karlı çıkan post sahibi, sağlam reaksiyon skoru kasacak![]()
Kesin öyledir hocam valla arkada daha sipariş geçiyordur elemanİnsaflı Biri 10K Yazmış![]()
Gelsin Yeterkigelirse ben de 10 k dan salarım direk
100 tane ye kadar ekleyebiliyorum şu an. 100 de sitenin max limiti sanırım.İncehesap ta çok stok olabilir çünkü sepete maksimum 58 tane ekletiyor şu an yani stok azalıyor gibi
Ben şuan 80 tane ekledim sorun yok7600 mhz olandan
onu ilk gören benim dedim dalga geçiyo heraldeO iş öyle mi oluyor yawBilsem konuyu ben açardım. Gittim Amazon konusuna link attım konu açın dedim
![]()
Distribütör kaynaklı çünkü hata, aynı sistemle fiyat çekiyor sanırım üç site de, hatta vatanda da bir model düşmüştü o da bağlantılı olabilir. Sınırsız stokla satıyor adamlar gelme ihtimali yok bunların, 3-5 tane satsa stok bitse yine ihtimal var derdim tek siparişte 100 tane çekenler var.işin garip yanı 3 sitede aynı anda olması yarın ola hayrola gelirse gelir gelmezsede kriz geçirecek bir durum yok benim açımdan