Tarihe hiç bakmamıştım, en kötü hesap kesimi gelmeden iade gelir diyordum. Benimki de yarınmış, geçmiş olsun.yalnız benim hesap kesimi yarınmış bu işten tek karlı çıkan ziraat bankası olcak anlaşıld
İnsaflı Biri 10K YazmışBune olm şaka mısınız KAODKAPDMA
Hangi üründen 58 stok diyo hocam deneyip bakalım bizdeİncehesap ta çok stok olabilir çünkü sepete maksimum 58 tane ekletiyor şu an yani stok azalıyor gibi
sinek onlarBune olm şaka mısınız KAODKAPDMA
Anlık heyecanla unuttuk aldık başka bankanın taa diğer aydı şimdi uğraş durBenim çalıştığım bankalarda ekstre kesildikten sonra iade gelince ekstre ödemesinden düşüyordu ama her bankada olmayabilir.
Yok vatana çöktüm ben onun ihtimali vardı yine.Ben de vatan ı aynı sebepten denememiştim.
Kim aldı 2 milyonluk2m tltlik adamdan sonra stok bitmediyse bitmez zaten, ya incehesap lexarı satın aldı ya da bizim kartları aldılar
7600 mhz olandanHangi üründen 58 stok diyo hocam deneyip bakalım bizde