❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Sanırım sadece sinerjiden alanların yüzü gülecek. Keşke sinerjiyi önce görseydim, incehesap bakiyeyi bitirdi.
sinerjideki daha sonra oldu sanırım önce incehesap aradan bi 20dk geçince tebilon en son sinerjide indirime girdi
 
kardeşlerim biri beni aydınlatsın yıl 2026 dimi bu İncehesap nasıl böyle bir hata yapabiliyor indirim saat 02:00 de girmiş hala stok gözüküyor diyor bizimki hala ödeme onaylandıda sipariş onaylandıya geçenler varmış sipariş onaylandıya geçirmeyle uğraşıyorlar bizlerinkini iptal etmeyle uğraşmıyorlar saçmalık bu kadar basit bi sorun 2 saati geçkin süredir nasıl çözülemez nasıl farkına varamazlar lütfen birisi açıklasın yeminle uyuz kaptım ince hesaptan
 
Sinerji ve Tebilon'dan alabilen tayfa olarak nolacak acaba bizim sonumuz meraktan ölecem. İptal gibi ama incehesap gibi de bakalım hayırlısı neyse o olsun.
 
Açıkcası ih ten umudum yok da sinerjiden gelenleri koyar satarım cl 40 mırk gider herhalde
 
Binlerce sipariş geçilmiştir bu kadar zaman içerisinde. Bir adet sipariş verenlerin belki şansı var ama çoklu sipariş geçenlerin iptal edileceği malum zaten. Yalnız incehesap neden elindeki stok kadar sınırlama koymamış ürünlere ona anlam veremedim.
 
bu ram gelirse imzadaki sistem satılık beler ekran kartı hariç ilgilenen olursa
 
kardeşlerim biri beni aydınlatsın yıl 2026 dimi bu İncehesap nasıl böyle bir hata yapabiliyor indirim saat 02:00 de girmiş hala stok gözüküyor diyor bizimki hala ödeme onaylandıda sipariş onaylandıya geçenler varmış sipariş onaylandıya geçirmeyle uğraşıyorlar bizlerinkini iptal etmeyle uğraşmıyorlar saçmalık bu kadar basit bi sorun 2 saati geçkin süredir nasıl çözülemez nasıl farkına varamazlar lütfen birisi açıklasın yeminle uyuz kaptım ince hesaptan
stoğu sınırsız açmışlar gibi düşün incehesap tarafından :) Halen millet alabilir.
 
sipariş onay yiyen arkadaştan önce almışım ama ödeme onaylandı yazıyor demekki onunla bir alakası yok yani demek oluyor
Bu tarz işlerde arkadaki handler nasıl çalışıyor bilmiyoruz. Bunun sipariş sırası ile ilgisi olmayabilir. Genelde veritabanına bu kadar veri girişinde pcc dediğimiz pesimist eş zamanlılık kontrol sistemleri devreye girer. O sistemi nasıl kodladılar bilmiyoruz. Tabii kodladırlarsa.
 
Geri
Top