❌İndirim Bitti! Lexar Thor 32gb (2x16gb) Ddr4 3200mhz Cl16 Ram 3.579tl

Herkes 3600mhz olana yüklendi ben garanti olsun diye hem 3600 hemde 3200 olandan sipariş çektim bakalım hangisi iptal olcak yada gelecek. İkiside gelirse birini satarız artık.
 
Herkes 3600mhz olana yüklendi ben garanti olsun diye hem 3600 hemde 3200 olandan sipariş çektim bakalım hangisi iptal olcak yada gelecek. İkiside gelirse birini satarız artık.
keşke bende bundan alsaydım baksana stok bıtmıs bu daha gercekcı duruyor
 
Ulan ilk defa gece erken yatmışız olana bak 😅
Normalde bende uyurum bu tür fırsatlarda ama gece tam bu saatlerde diş ağrımla uyanmıştım.
nereden bileydim bu diş açacak bana iş. Gece gece 4 binlik olduk, ama yeterki gelsin, mükafat olarak dişe kanal yaptıracağım.
 
  • Hahaha
Reaksiyonlar: ssh4
Tüm büyük ram indirimlerine uykuda yakalandım. Bazılarında sabaha kadar uyumadığım için, bazılarında da gece erken uyuduğum için şuan sistem ekipmanlara kadar hazır dizili ram bekliyor. 3 aydır ram düşüremedim tam bir cenabetim.
 
Bu ramler gecenin 3ünden falan beridir var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tüm büyük ram indirimlerine uykuda yakalandım. Bazılarında sabaha kadar uyumadığım için, bazılarında da gece erken uyuduğum için şuan sistem ekipmanlara kadar hazır dizili ram bekliyor. 3 aydır ram düşüremedim tam bir cenabetim.
Merak etme dün uyumadık bizde alamadık göndermiyorlar
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top