❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Sinerji de mi iptal olacak? Sinerjiden haberi olan var mı?
 
Ben buradan 3 firmada ortak çalışıyor yorumunu çıkarırım piyasayı istedikleri gibi yönlendirmeye çalışıyorlar birbirlerinden haberleri var yani her zaman.
 
tüm siparisler iptal gencler
benim incehesap duruyor + tebilon siparisim onaylanmıs
1782113882901.webp
1782113942129.webp
 
ih müşteri hizmetlerini aradım satıcı ile iletişime geçmeye çalışıyorlarmış eğer depoya ürün gelirse göndereceklermiş yoksa iptal yiycekmiş
O sırada 2828292 tane siparii veren alsatçı demonlar
 
25k rame para verdikten sonra böyle indirim görünce enayi gibi hissediyorum. İş gereği hiç bir indirimi yakalayamadım.
 
Merak etme örnek vermek gerekirse ülkede ne kadar suç işleyen varsa herkesten daha rahat içleri, hapisten çıkıncada tekrar tekrar yapıyorlar. Senin içinin rahat olması yaptığının doğru olduğunu göstermiyor. Nefsin konuşuyor. İşim gereği ram'de bende fazlasıyla var onuda peşinen yazayımda :D Neyse ben kimseye eğitmenlik yapmak için burada değilim, sahibinden görüntüsü atmış arkadaş ülkedeki yozlaşmaya sinirlenip doğru bildiğimi söyledim. Türkiyenin omurgalı etnik karakteri kalmamış artık git gidede çürüyor onu görünce biraz üzülüyorum sadece. Ürünün gelme ihtimalide XML formatında gibi duruyor %1 derim. Bazı kişilere ayıp olmasın diye tek tük yollarlar ama onuda zannetmiyorum. Umarım %1 yollarlarsa kullanıcak ihtiyaç sahibi dostlara gider. Neyse ben konudan çıkıyorum, diyeceğimi yazdım zaten.
kanka sen niye boyle agliyon suan anlamadim ama ilk kez toplu ram aldim 1 takimi sana yollayayim merhem niyetine kullan
 
Geri
Top