Merak etme örnek vermek gerekirse ülkede ne kadar suç işleyen varsa herkesten daha rahat içleri, hapisten çıkıncada tekrar tekrar yapıyorlar. Senin içinin rahat olması yaptığının doğru olduğunu göstermiyor. Nefsin konuşuyor. İşim gereği ram'de bende fazlasıyla var onuda peşinen yazayımda

Neyse ben kimseye eğitmenlik yapmak için burada değilim, sahibinden görüntüsü atmış arkadaş ülkedeki yozlaşmaya sinirlenip doğru bildiğimi söyledim. Türkiyenin omurgalı etnik karakteri kalmamış artık git gidede çürüyor onu görünce biraz üzülüyorum sadece. Ürünün gelme ihtimalide XML formatında gibi duruyor %1 derim. Bazı kişilere ayıp olmasın diye tek tük yollarlar ama onuda zannetmiyorum. Umarım %1 yollarlarsa kullanıcak ihtiyaç sahibi dostlara gider. Neyse ben konudan çıkıyorum, diyeceğimi yazdım zaten.