🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

MelihSak

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2023
Mesajlar
742
Reaksiyon skoru
250
Asrock challenger Rx 9070xt orta segment diye biliyorum taksit avantajı var ve 9070xtler arasında tr de en ucuz bu anlık olarak
 
Amazon bile yüksek fiyat uyarısı veriyor yapma kral
1782120276849.webp

?
 
Amazon bile yüksek fiyat uyarısı veriyor yapma kral
9070xt 32k dan fazla etmez bence ama taksit avantajı var o yüzden fiyat ideal ve tr en ucuz bu dediğim gibi
 

Ekler

  • IMG_2552.webp
    IMG_2552.webp
    112.5 KB · Hit: 292
yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ben aldıgım da gerçekten fiyat performans ürünüydü AMD yazılım tarafını baya çözmüş 1 yıl içersinde 1 kez bile driver ile ilgili bir problem yaşamadım. Ayrıca bu model piyasada alabileceginiz en üst Tier kartlartından biridir. Dikey montajda çok güzel duruyor.
 
yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ben aldıgım da gerçekten fiyat performans ürünüydü AMD yazılım tarafını baya çözmüş 1 yıl içersinde 1 kez bile driver ile ilgili bir problem yaşamadım. Ayrıca bu model piyasada alabileceginiz en üst Tier kartlartından biridir. Dikey montajda çok güzel duruyor.
5070 daha sorunlu, ikisini de kullanmış biri olarak söylüyorum
 
yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ben aldıgım da gerçekten fiyat performans ürünüydü AMD yazılım tarafını baya çözmüş 1 yıl içersinde 1 kez bile driver ile ilgili bir problem yaşamadım. Ayrıca bu model piyasada alabileceginiz en üst Tier kartlartından biridir. Dikey montajda çok güzel duruyor.
yorumu kopyala yapıştır neden yaptınız hocam forum da Çar mı kasıyorsunuz :D?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntülesanırım mobilde gözükmüyor
Bende görünüyor aslında aç kapa yapın telefonu bence
 

Ekler

  • IMG_2553.webp
    IMG_2553.webp
    121.6 KB · Hit: 110
  • IMG_2554.webp
    IMG_2554.webp
    131.9 KB · Hit: 93
Geri
Top