Yks Sıralamam Daha mı Kötü Gelir?

Katılım
17 Kasım 2024
Mesajlar
63
Reaksiyon skoru
11
Merhaba arkadaşlar, benim tyt netim 85,5, ayt netim ise 64,25 net(say). OBP ise 90.

Ben geçen sene girsem sıralamam 32k civarı bir şey geliyor ama ben etrafımda yks 2026 nın 2022 ve 2023 kadar kolay olduğunu duyuyorum hep. Eğer böyle olursa 32k civarında değilde, 40-45 k gelir gibi düşünüyorum.

Sizce doğru bir çıkarım mı olur bu? Ne düşünüyorsunuz?
 
Merhaba arkadaşlar, benim tyt netim 85,5, ayt netim ise 64,25 net(say). OBP ise 90.

Ben geçen sene girsem sıralamam 32k civarı bir şey geliyor ama ben etrafımda yks 2026 nın 2022 ve 2023 kadar kolay olduğunu duyuyorum hep. Eğer böyle olursa 32k civarında değilde, 40-45 k gelir gibi düşünüyorum.

Sizce doğru bir çıkarım mı olur bu? Ne düşünüyorsunuz?
Bence doğru bir çıkarım olur çoğu kişi 2026 2025ten daha kolaydı diyor doğru da bence tek sorun süre sorunu zamanı iyi yöneten kazanır
 
Merhaba arkadaşlar, benim tyt netim 85,5, ayt netim ise 64,25 net(say). OBP ise 90.

Ben geçen sene girsem sıralamam 32k civarı bir şey geliyor ama ben etrafımda yks 2026 nın 2022 ve 2023 kadar kolay olduğunu duyuyorum hep. Eğer böyle olursa 32k civarında değilde, 40-45 k gelir gibi düşünüyorum.

Sizce doğru bir çıkarım mı olur bu? Ne düşünüyorsunuz?
Kabaca 40K denebilir sanırım bu netlere ama yine de sonuçlar açıklanana kadar net bir şey yok.
 
Herkes sizin gibi değil milletin hedefleri amaçları var lafa bak 32k niye bıraktın sence?
Sen hayatında kaç kere mezuna kaldın? Kendini sonuna kadar zorlayıp o dandirik sınava girip yine aynı sonuçları elde etmenin hissini yaşadın mı? Mezun senesindeki piskolojik baskıyı hiç deneyimledin mi? Lisede hocaların hiç mi mezuna kalmayın dedi? demekki bir bildikleri varda mezuna kalmayın diyor. İlk sınavına girmeden önce kendini sınırlarına kadar zorlayıp bide mezuna bırakırsan diğer sınavda da aynı sonucu elde edersin, ya da biraz daha gerisini. O yüzden buraya gelip boş boş konuşma.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Reaksiyonlar: Che_
Sonuç açıklanana kadar tahminde bulunmak saçma bence bende 22'de netlerim ile 15-20 çıkması gerekiyordu bir geldi 40K ondan burda kim ne derse boş.
 
Sonuç açıklanana kadar tahminde bulunmak saçma bence bende 22'de netlerim ile 15-20 çıkması gerekiyordu bir geldi 40K ondan burda kim ne derse boş.
22 kadar kolay değildi bence ama benzer bir değişiklik olabilir gibi evet
 
2025e yakın gelir biraz altı yada üstü olur kolay diyenlere bakma onlar her sene çıkıyor biryerleden.
 
Sen hayatında kaç kere mezuna kaldın? Kendini sonuna kadar zorlayıp o dandirik sınava girip yine aynı sonuçları elde etmenin hissini yaşadın mı? Mezun senesindeki piskolojik baskıyı hiç deneyimledin mi? Lisede hocaların hiç mi mezuna kalmayın dedi? demekki bir bildikleri varda mezuna kalmayın diyor. İlk sınavına girmeden önce kendini sınırlarına kadar zorlayıp bide mezuna bırakırsan diğer sınavda da aynı sonucu elde edersin, ya da biraz daha gerisini. O yüzden buraya gelip boş boş konuşma.
Caz yapma lan ilk mezunum bu yıl bitti benim. Dediğin her şeyi canlı canlı yaşadım ama her şeye rağmen amacıma ulaşmak için elimden geleni yaptım boş konuşacaksan millete 32 binden niye mezuna bıraktın gibi boş boş yorumlar yapacaksan yapma sus.
 
Geri
Top