❌İndirim Bitti! 2x16 GB Lexar Ram 7600mhz 11389tl, 6000mhz 6349tl

Bu para 5 10 güne anca mı yatar ne güzel ram tutturduk dedik onda da zararlı biz çıktık yine para bankada mı tutuluyor acaba adamların hesabında mı
Bankaların verdiği max süredir o. Tahmini 1-2 iş gününde yatar para. Çünkü sizin burada yaptığınız ödemeler bu satıcılara da 2 3 haftada yatıyor. Sizin parayı kullanamazlar yani pek.
 
benzer muhabbeti itopya yaşadı. hazır sistem içerisindeki özelleştirmedeki ramler bedavaya geliyordu ve ürünleri gönderdiler bildiğim kadarıyla. yerden yere vurulan itopya kadar olamıyorsa incehesap yapacak bir şey yok. thh verir uğraşırım diyene tabi ki yol açık :ROFLMAO:
 
Bankaların verdiği max süredir o. Tahmini 1-2 iş gününde yatar para. Çünkü sizin burada yaptığınız ödemeler bu satıcılara da 2 3 haftada yatıyor. Sizin parayı kullanamazlar yani pek.
Ben kredi kartıyla almıştım daha işlem onaylanmadan iptal edilince direkt yattı geri limit.
 
benzer muhabbeti itopya yaşadı. hazır sistem içerisindeki özelleştirmedeki ramler bedavaya geliyordu ve ürünleri gönderdiler bildiğim kadarıyla. yerden yere vurulan itopya kadar olamıyorsa incehesap yapacak bir şey yok. thh verir uğraşırım diyene tabi ki yol açık :ROFLMAO:
Edit.
 
Son düzenleme:
Tebilon iptal olunca para direk geldi ama İncehesap iadesi hala açık provizyon gözüküyor garanti bankasında. Aynı durumu yaşayan var mı ?
 
incehesap mail attı sipariş iptalini benim talebim üzerime yapmışlar benim öyle bir talebim olmadı bak hele sen şu incehesaba
 
Ben basvuracagim bir kaç güne. Tebilon a mail yazdim , sipariş iptal nedenini mail olarak belirtin diye , aradılar böyle böyle dedi , tamam bu sebebi yazili olarak ta sunun dedim . Neden diye sordu hakem heyetine başvuracağım diye cevap verdim , ne yapiyorsaniz yapin diye cevap verip kapadi.yazili cevap vermiyorlar :):)

Haksız ticaret ve reklam başlığı altında ticaret bakanlığına da cimere de THH'ye de başvuru yapılabiliyor. Telefon görüşmesiyle öğrendiğim kadarıyla mail yoluyla veya dilekçe yoluyla başvuru yapılabiliyor denildi bana. Mail attım ama gerçekten stok var mıydı yok muydu bunu anında denetleyecek kimse yok o yüzden elle tutulur delil gösteremeyeceğimiz de ortada :ROFLMAO:
 
Geri
Top