5070ti OEM Sistem Önerisi 90-100k


Anakart b650m-r
Kasa Lian li 850w gold
Soğutucu Lian li galahad II Lite performance
hocam yapay zekayla birkaç muhabbet çevirdim şimdi.anakart için giriş seviyesi olduğunu ve soğutma bloklarının çok az olduğunu söylüyor.ben topaz video ai ile ağır işlemler yaptığım için bunun biraz tehlikeli olabileceğini söylüyor.tabii ki yapay zeka olduğu için tam olarak güvenemiyorum.değiştirsek ne yapabiliriz sizce?
teşekkür ederim ilginiz için
 
hocam yapay zekayla birkaç muhabbet çevirdim şimdi.anakart için giriş seviyesi olduğunu ve soğutma bloklarının çok az olduğunu söylüyor.ben topaz video ai ile ağır işlemler yaptığım için bunun biraz tehlikeli olabileceğini söylüyor.tabii ki yapay zeka olduğu için tam olarak güvenemiyorum.değiştirsek ne yapabiliriz sizce?
teşekkür ederim ilginiz için
Hocam colorful anakartlarla problem yaşarmısın yaşamazmısın bilemiyorum o yüzden colorful markasını elediğimde en mantıklı TUF b850m plus wıfı7 modeli oluyor. Ama ona bütçem yetmez dersen B850M-K var cyber adındaki sistemde olan onu da seçebilirsin. Ama yapay zekaya çok soru sorma hocam g*tünden sallıyor çoğu şeyi.
 
Hocam colorful anakartlarla problem yaşarmısın yaşamazmısın bilemiyorum o yüzden colorful markasını elediğimde en mantıklı TUF b850m plus wıfı7 modeli oluyor. Ama ona bütçem yetmez dersen B850M-K var cyber adındaki sistemde olan onu da seçebilirsin. Ama yapay zekaya çok soru sorma hocam g*tünden sallıyor çoğu şeyi.
teşekkürler hocam bir bakacağım kararlaştıracağım ona göre yarın sipariş geçeceğim.
 
Bu kadar pahalı sistemlere hiç bakmadım da meraktan soruyorum n11'den Game Garaj Titan S15 R7-7800X3D 32 GB 1 TB SSD RTX5080 Dos Oem Paket Masaüstü Oyuncu Bilgisayarı seçtim! Milyonlarca ürün, kaçırılmayacak fırsatlarla sana gelir!
100bine 16gb ramli 5070ti almak yerine 13bin daha koyup 32gb ramli 5080 daha mantiklı degil mi? Yan parcalar o kadar mı dandik?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem bu direkt 9 taksit oluyo, diger baktıklarını 1 veya 3 taksit
 
Bu kadar pahalı sistemlere hiç bakmadım da meraktan soruyorum n11'den Game Garaj Titan S15 R7-7800X3D 32 GB 1 TB SSD RTX5080 Dos Oem Paket Masaüstü Oyuncu Bilgisayarı seçtim! Milyonlarca ürün, kaçırılmayacak fırsatlarla sana gelir!
100bine 16gb ramli 5070ti almak yerine 13bin daha koyup 32gb ramli 5080 daha mantiklı degil mi? Yan parcalar o kadar mı dandik?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem bu direkt 9 taksit oluyo, diger baktıklarını 1 veya 3 taksit
bu işte bi iş var.fiyat çok fazla uygun geldi gözüme 5080 e göre.tamam rami ve psu su kötü fakat yanına bir ram bi psu alsak okey olmaz mı
 
bu işte bi iş var.fiyat çok fazla uygun geldi gözüme 5080 e göre.tamam rami ve psu su kötü fakat yanına bir ram bi psu alsak okey olmaz mı
Abdullah hoca paylaşmıştı bu sistemi bence taksit fırsatıyla kaçırılmıycak bir fırsat hocam bir değerlendirin fiyatlarda şuan yükselişe geçmişken bundan uygunu piyasada yok zaten gelmezde
 
bu işte bi iş var.fiyat çok fazla uygun geldi gözüme 5080 e göre.tamam rami ve psu su kötü fakat yanına bir ram bi psu alsak okey olmaz mı
Hocam bu oem 2 hafta onceki kampanyadan kalan. 9060xt 5070 5070ti ve bu 5080 olan vardi. Ben 5070 olani aldim, diğerleri de ayni gun 1 2 saatte bitti ama bu kaldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu oem 2 hafta onceki kampanyadan kalan. 9060xt 5070 5070ti ve bu 5080 olan vardi. Ben 5070 olani aldim, diğerleri de ayni gun 1 2 saatte bitti ama bu kaldi
Bu da bitmisti te ya iade yapmışlar ya da ellerinde kalmış bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bu işte bi iş var.fiyat çok fazla uygun geldi gözüme 5080 e göre.tamam rami ve psu su kötü fakat yanına bir ram bi psu alsak okey olmaz mı
Parca kalitesini vs anlamam ben sadece ekran ksrti,Islemci ve ram avantaji ozellikle 9 taksiti düşünerek dedim. Bunun anakarti da bilindik hem bende biostar vardi mesela. Bu ram alsan 20bine 133 yapar. Bence 3 taksit 5070ti yerine 9 taksit bu daha mantikli
 
Hocam bu oem 2 hafta onceki kampanyadan kalan. 9060xt 5070 5070ti ve bu 5080 olan vardi. Ben 5070 olani aldim, diğerleri de ayni gun 1 2 saatte bitti ama bu kaldi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bu da bitmisti te ya iade yapmışlar ya da ellerinde kalmış bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Parca kalitesini vs anlamam ben sadece ekran ksrti,Islemci ve ram avantaji ozellikle 9 taksiti düşünerek dedim. Bunun anakarti da bilindik hem bende biostar vardi mesela. Bu ram alsan 20bine 133 yapar. Bence 3 taksit 5070ti yerine 9 taksit bu daha mantikli
hiç güvenemedim hocam bu sisteme.aslında çok iyi bi fırsat gibi duruyor ama işte yan parçalar fazla kötü gibi geldi
 
hiç güvenemedim hocam bu sisteme.aslında çok iyi bi fırsat gibi duruyor ama işte yan parçalar fazla kötü gibi geldi
Size kalmış hocam, ben yine öneririm dedim. Ben bu kadar yüksek ücretli olan sistemlere bakmadım ama 5070ti la arasinda 10bin fark varken bana mantikli geldi 9 taksit avantaji. Anakart, islemci,ssd ve ekran karti bilindik zaten. Diğer parçalara bakıp karar verebilirsiniz. Bende 9taksit avantajını gorunce 5070 olan oemi aldim ama butcem olsa bunu alirdim açıkçası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Size kalmış hocam, ben yine öneririm dedim. Ben bu kadar yüksek ücretli olan sistemlere bakmadım ama 5070ti la arasinda 10bin fark varken bana mantikli geldi 9 taksit avantaji. Anakart, islemci,ssd ve ekran karti bilindik zaten. Diğer parçalara bakıp karar verebilirsiniz. Bende 9taksit avantajını gorunce 5070 olan oemi aldim ama butcem olsa bunu alirdim açıkçası
Abdullah n11le anlaşıp sinirli stoklu 4 sistem paylaşmıştı, o gun gördüm bende bunu. Diger 3u 1 2 saatte bitti. Bjnun Hhaa satılması bile mucize
 
İkinci ele çok uyguna ve temiz bulmadikca uğraşma indirim kovala ne olur ne olmaz
 
hocam 9700x mi 7800x3d mi çok kararsız kaldım
 
Bu 9 taksit 5080 sistem alınır mı, şu anki şartlara göre iyi duruyor. Yoksa prime day veya gaming gecesini felan mı beklemek lazım
 
Bu 9 taksit 5080 sistem alınır mı, şu anki şartlara göre iyi duruyor. Yoksa prime day veya gaming gecesini felan mı beklemek lazım
daha düşük fiyata gelemez galiba o sistem. tek tek topladığında en ucuz parçalardan 138-140k civarına geliyor dün hesaplamıştım ama içindeki parçalar gerçekten kötü parçalar o yüzden ben 5070ti sistem ve parçaları orta-üst seviye olan bi kasa almayı planlıyorum. aynı şekilde ben de gaming night veya prime day beklesem mi diye düşünüyorum.beklemek mantıklı olur mu ki?
 
Geri
Top