🔥İndirim RX 9070 XT 33.665,00tl + 9,6 Taksit Güncelleme!

Avusturya-Almanya en düşük fiyatı 641 euro yani 34k TL. Genelde buradan 2-3k tl zamlı olur TR fiyatı. Bu paraya almak mantıklıdır değildir ayrı tartışılır ama son 10 yıllık piyasaya göre 500tl de olsa indirimli.
1782140495561.webp
 
Avusturya-Almanya en düşük fiyatı 641 euro yani 34k TL. Genelde buradan 2-3k tl zamlı olur TR fiyatı. Bu paraya almak mantıklıdır değildir ayrı tartışılır ama son 10 yıllık piyasaya göre 500tl de olsa indirimli.
Alıntıyı görüntüle
34.5k pulse değermi yani Reis 9taksitte cabası
 
bütün gpuların sıralamasına ve özellikleri aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. asrock taichi oc tepe modeldir. diğerleri giriş veya orta. ben vatandan 40 bin tl ye taichi oc aldım. gpu almadan önce bu siteden özelliklerine vs bakıyorum. öneririm

 
hocam bilerek amd mi tercih ettiniz. 45 46 ya giriş seviye 5070ti falan veriliyor ya oyüzden sordum vatanda
bütün gpuların sıralamasına ve özellikleri aşağıdaki linkten bakabilirsiniz. asrock taichi oc tepe modeldir. diğerleri giriş veya orta. ben vatandan 40 bin tl ye taichi oc aldım. gpu almadan önce bu siteden özelliklerine vs bakıyorum. öneririm

 
hocam bilerek amd mi tercih ettiniz. 45 46 ya giriş seviye 5070ti falan veriliyor ya oyüzden sordum vatanda
hocam normalde 34 civarına en düşük 9070 xt alacaktım. fakat kalite farkı var diye ve vatanda indirim yapmışken 5-6 fazla verip taichi alayım dedim. taichi ile benzer kartlar daha pahalıydı. 3-5 diye diye çıtayı çok yükselttim. bu fiyatlara da girmeyecektim aslında. fps değerleri çoğunlukla birbirine yakın. path-ray tracing çok önemli özellikler değil benim için. bu nedenlerle aldım diyebilirim.

dediğiniz benim de aklımı kurcalıyor tabii ki. umarım 5070ti almadım diye pişman olmam. yeni seriye kadar idare etsin yeter bana. yoksa elimde 5090 da var. amd zam yapacakmış bir de.
 
hocam normalde 34 civarına en düşük 9070 xt alacaktım. fakat kalite farkı var diye ve vatanda indirim yapmışken 5-6 fazla verip taichi alayım dedim. taichi ile benzer kartlar daha pahalıydı. 3-5 diye diye çıtayı çok yükselttim. bu fiyatlara da girmeyecektim aslında. fps değerleri çoğunlukla birbirine yakın. path-ray tracing çok önemli özellikler değil benim için. bu nedenlerle aldım diyebilirim.

dediğiniz benim de aklımı kurcalıyor tabii ki. umarım 5070ti almadım diye pişman olmam. yeni seriye kadar idare etsin yeter bana. yoksa elimde 5090 da var. amd zam yapacakmış bir de.
zam olayını bilmiyordum. Bende aslında 5060ti 16gb işimi görücek ama 25 26 bin vermek yerine diyorum 32 33e 9070xt alayım zaten taksitle alıcam. Sonrada işte amd diye içimden gelmiyor malesef. Ben oyun olarak sadece metin2 oynadıgım için 5060ti bile rahat rahat yeticek aslında
 
zam olayını bilmiyordum. Bende aslında 5060ti 16gb işimi görücek ama 25 26 bin vermek yerine diyorum 32 33e 9070xt alayım zaten taksitle alıcam. Sonrada işte amd diye içimden gelmiyor malesef. Ben oyun olarak sadece metin2 oynadıgım için 5060ti bile rahat rahat yeticek aslında
nvidianın diğer avantajı 2.elde fiyatını koruyor. amd de o yok maalesef. ekran kartı işi bütçe ve zevk işi. mantıklı geleni alıp geçmek gerekiyor. detaylara girince boğuluyor insan.

zam haberleri için internette amd zam diye aratınca baya haber çıkıyor. reklam olmasın diye buraya paylaşmadım. belki burasının da vardır haberi. bakmadım açıkçası
 
nvidianın diğer avantajı 2.elde fiyatını koruyor. amd de o yok maalesef. ekran kartı işi bütçe ve zevk işi. mantıklı geleni alıp geçmek gerekiyor. detaylara girince boğuluyor insan.

zam haberleri için internette amd zam diye aratınca baya haber çıkıyor. reklam olmasın diye buraya paylaşmadım. belki burasının da vardır haberi. bakmadım açıkçası
9070 xt 1 senedir 32k 5070ti 35kdan 50kya geldi , gecen sene 9070xt alan enflasyonla ciddi zararda aslinda
 
9070 Gre modeli 550 dolardan tanıtıldı, bu sebeple diğer modellerine zam gelecek gibi duruyor, herkese bütçenize uygun yakalarsanız almanızı öneriyorum. Bende indirim takibindeyim şuan. 9070 gre ülkemize sinerji ve vatan üzerinden 31K ile giriş yaptı şu anlık, 28-31 K bandına oturacaktır yüksek ihtimal
 
9070 Gre modeli 550 dolardan tanıtıldı, bu sebeple diğer modellerine zam gelecek gibi duruyor, herkese bütçenize uygun yakalarsanız almanızı öneriyorum. Bende indirim takibindeyim şuan. 9070 gre ülkemize sinerji ve vatan üzerinden 31K ile giriş yaptı şu anlık, 28-31 K bandına oturacaktır yüksek ihtimal
Arkadaş hobi mi rekabet içinde miyiz bıktım koşuşturmaktan ilk defa iyi bi sistem dizem dedim
 
güzelmiş
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,484
Mesajlar
11,077,695
Üyeler
198,141
Son üye
newyearman
Geri
Top