Snowman m200 ile 70 dereceyi geçmiyor işlemci, o biraz abartı olmuşAynen sinirlenip gidip arctic freezer ll360 sıvı soğutucu aldım en ağır yükte 55 dereceyi geçirmiyor.
Snowman m200 ile 70 dereceyi geçmiyor işlemci, o biraz abartı olmuşAynen sinirlenip gidip arctic freezer ll360 sıvı soğutucu aldım en ağır yükte 55 dereceyi geçirmiyor.
O da iyiymiş ama aparatsız direk anakarta takılıyor mu çünkü çoğunda kutudan ek aparat çıkmıyor en azından bunun direk takıldığına eminimDaha ucuza 6 bakır ısı borulu daha iyi kaliteye sahip fsp nc5 alınabiliyorken buna para vermek saçma.
istersen ishale benzesin performansı iyi olduktan sonra görünüşün önemi yok dış görünüşe çok önem verme beyaz ve ya animeli parçalar bu yüzden aynı ve ya daha kötü performansta daha pahalıya satılıyorçok çirkin ya bu paraya thermalright falan alırım
aşk güçlüdür ama asla gustav ağır kıta topu kadar değil espirisi gibi olmuş arkadaşın ürün değişimiSnowman m200 ile 70 dereceyi geçmiyor işlemci, o biraz abartı olmuş![]()
6+6 Bakır Boru MuBundan aldım kasa rgbleriyle uyumlu çalışıyor ryzen 5 7500F maks 60 derece gördü
O da iyiymiş ama aparatsız direk anakarta takılıyor mu çünkü çoğunda kutudan ek aparat çıkmıyor en azından bunun direk takıldığına eminimDaha ucuza 6 bakır ısı borulu daha iyi kaliteye sahip fsp nc5 alınabiliyorken buna para vermek saçma.
Yaa işte benim nevrimi döndürüp üstü çizili yazıyı yazmama sebep konu o.6+6 Bakır Boru Mu
6 Adet Bakır Kullanılmış O Soğutucuda Hocam 6+6 : 12 Ne Alaka ?
Balkonuda Salona Katak Mı Kombinasyonu Gibi OlmuşYaa işte benim nevrimi döndürüp üstü çizili yazıyı yazmama sebep konu o.![]()
fiyatı bence performansına göre şişikBir Zamanların Unutulmaz Efsane Soğutucusu Hatırlayanlar Çıkar Aga Bee
Snowman T6 Ultra 6 Bakır Kanallı Rainbow Cooler Fan Fiyatları ve Özellikleri
Snowman T6 Ultra 6 Bakır Kanallı Rainbow Cooler Fan en iyi özellikleri ve gerçek kullanıcı yorumları uygun fiyatlarla n11'de. Kampanyalı ve uygun fiyatlarla satın al.www.n11.com
Çok normal değil mi eskidi artık bir esprisi yok.Yeniler begenmez bunları
Sistemi dağıttım ama Snowman x6 reisi kutusunda muhafaza ediyorum hala
Stoklara Göre Espirisi Var HalenÇok normal değil mi eskidi artık bir esprisi yok.
500 TL bile etmez bana göre. Hem çentikli, hem görüntüsü berbat hem de fanlarının kalitesi kesin kötüdür. 200 TL daha verip bunu alırdım kesinlikle. https://www.idefix.com/segotep-fz6-...446&utm_source=akakce&utm_medium=cpc&v=1.12.8
1000 TL kimse vermez buna kendimizi kandırmanın anlamı yok. İndirim diye paylaşmak bile hata şunu itopya zamanında muadilini 500 TL'ye verdi.
Benimki sorunsuz soğutuyodu muhtemelen macunun azizliğine uğradın sen2 ay kullanıp emekli ettim , ryzen 5600 ü soğutmada zorlandı.