CoNKeR
80+ Bronze
- Katılım
- 25 Mart 2020
- Mesajlar
- 1,028
- Reaksiyon skoru
- 708
Merhabalar,
Telefonum Samsung S22 Ultra. Yurtdışı cihaz fakat pasaportuma işlettim, yani telefonda en ufak bir oynanma, imei atma vs yok. Sıfır telefonu pasaportuma işletmiştim. 4 yılda en az 15 defa güncelleme gelmiştir ve güncelleme yapmışımdır. Fakat en son geçen perşembe akşamı güncelleme gelmiş ve yükledim. Cuma gününden beri telefonum ve internetim neredeyse hiç çekmiyor, ara ara belirli bölgelerde biraz çekiyor, geri kalan yerlerde zamanlarda neredeyse hiç çekmiyor. Görüşme yapamıyorum, internete bağlanamıyorum whatsapp mesajları bile zar zor geliyor.
Vodafone'a teknik destek için başvurdum sonuç yok henüz.
Samsung en yakın yetkili servise yönlendiriyor, telefondan bir işlem yaptırmıyor.
Kendi sim kartımı defalarca cıkardım silip tekrar taktım. Ağ ayarlarımı defalarca sıfırladım. Sonuç yok.
Bir de şunu denedim:
Türk telekom olan bir hattı kendi telefonuma taktım, sıkıntısız çalışıyor. Telefonum internete de giriyor, arama da yapıyor.
Kendi vodafone hattımı bir Iphone 11'e taktım, sıkıntısız çalışıyor.
Kendi vodafone hattımı kendi S22 ultramda kullanmaya çalıştığımda, internete de girmiyor, arama da yapmıyor.
Sizce nasıl çözerim, eğer 1-2 gün daha çözüm bulamazsam cayma bedeli 2000tl ödeyip farklı operatöre geçeceğim.
Telefonum Samsung S22 Ultra. Yurtdışı cihaz fakat pasaportuma işlettim, yani telefonda en ufak bir oynanma, imei atma vs yok. Sıfır telefonu pasaportuma işletmiştim. 4 yılda en az 15 defa güncelleme gelmiştir ve güncelleme yapmışımdır. Fakat en son geçen perşembe akşamı güncelleme gelmiş ve yükledim. Cuma gününden beri telefonum ve internetim neredeyse hiç çekmiyor, ara ara belirli bölgelerde biraz çekiyor, geri kalan yerlerde zamanlarda neredeyse hiç çekmiyor. Görüşme yapamıyorum, internete bağlanamıyorum whatsapp mesajları bile zar zor geliyor.
Vodafone'a teknik destek için başvurdum sonuç yok henüz.
Samsung en yakın yetkili servise yönlendiriyor, telefondan bir işlem yaptırmıyor.
Kendi sim kartımı defalarca cıkardım silip tekrar taktım. Ağ ayarlarımı defalarca sıfırladım. Sonuç yok.
Bir de şunu denedim:
Türk telekom olan bir hattı kendi telefonuma taktım, sıkıntısız çalışıyor. Telefonum internete de giriyor, arama da yapıyor.
Kendi vodafone hattımı bir Iphone 11'e taktım, sıkıntısız çalışıyor.
Kendi vodafone hattımı kendi S22 ultramda kullanmaya çalıştığımda, internete de girmiyor, arama da yapmıyor.
Sizce nasıl çözerim, eğer 1-2 gün daha çözüm bulamazsam cayma bedeli 2000tl ödeyip farklı operatöre geçeceğim.