I3-12100f İçin Sıvı Soğutucu Vs Kule Tipi Soğutucu

i5 12 var bende stok fanla 98 derece goruyordum İncehesap gaming gecesindeb 600tlye kule tipi aldım bitfenix yük altında 56 derecede ve markasız sıvı soğutucu beladır uzak dur hem i3 12 için gerekli değil
yani hangisini alim i3-12100f için stok çok ses yapıyo 70 derece civarı genelde oyunlarda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Aynı soğutucuyu i7 6700k ile kullanıyorum. İşimi görüyor. Kalitesi fiyatına göre fena değil.
Alıntıyı görüntüle
6 aydır hiç sıkıntı yaratmadımı sesi nasıl ses beni rahatsız ediyo genelde ondan kule tipine geçicem
 
yani hangisini alim i3-12100f için stok çok ses yapıyo 70 derece civarı genelde oyunlarda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


6 aydır hiç sıkıntı yaratmadımı sesi nasıl ses beni rahatsız ediyo genelde ondan kule tipine geçicem
Sıkıntı yaşamadım. Fanı sessiz çalışıyor. Fiyatına değer i5 yükseltirsen sorun yaşamazsın ama i7 yükselteceksen iş görmez. Tekrar diyeyim bu sadece intel uyumlu ileride amdye takarım diye bir düşüncen varsa yapamazsın.
 
Sıkıntı yaşamadım. Fanı sessiz çalışıyor. Fiyatına değer i5 yükseltirsen sorun yaşamazsın ama i7 yükselteceksen iş görmez. Tekrar diyeyim bu sadece intel uyumlu ileride amdye takarım diye bir düşüncen varsa yapamazsın.
ok çekiyom o zmn sağol içindeki macunumu sürdün başka macunmu
 
yani hangisini alim i3-12100f için stok çok ses yapıyo 70 derece civarı genelde oyunlarda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


6 aydır hiç sıkıntı yaratmadımı sesi nasıl ses beni rahatsız ediyo genelde ondan kule tipine geçicem
dostum yazdım ya zaten okumuyor musun?
 
Onun yerine uygun soğutucu bakabilirsin. Cam açık kullanmak bana mantıklı gelmiyor çabuk tozlanır.
Bu soğutucuya bakabilirsin. İşini görür.
1782331576553.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top