Crays
80+
- Katılım
- 2 Şubat 2026
- Mesajlar
- 157
- Reaksiyon skoru
- 31
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
yani hangisini alim i3-12100f için stok çok ses yapıyo 70 derece civarı genelde oyunlardai5 12 var bende stok fanla 98 derece goruyordum İncehesap gaming gecesindeb 600tlye kule tipi aldım bitfenix yük altında 56 derecede ve markasız sıvı soğutucu beladır uzak dur hem i3 12 için gerekli değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
6 aydır hiç sıkıntı yaratmadımı sesi nasıl ses beni rahatsız ediyo genelde ondan kule tipine geçicemAynı soğutucuyu i7 6700k ile kullanıyorum. İşimi görüyor. Kalitesi fiyatına göre fena değil.
Alıntıyı görüntüle