ilk alan bendim galiba benim de iptal olmuş sadece istanbul ve çevresine gitmiş1 tane almıştım onu d sonradan aldım göndermezler diye iptal gelmiş
ilk alanlara gönderdiler sanırım alanlara h.o
Hala ümidin varsa bol şans dilerim hocam. Bugün gelenlerin harici hepsi iptal. Zaten seninki normalde de gelmezmiş. Adamların dükkanda ne varsa toplamışsın.Alıntıyı görüntüle
Hocam iptal ya da kargo haberi gelsin artık, belirsizlik en kötü şey gerçekten. Beklemedeyiz.
Çok iyi olacaktı gelseydi gerçekten.ulan şu mouseı gondereydin bari alan kişi sayısı azdı zaten