Arkadaşlar selam katipliğe hazırlanıyorum sınava 35 gün civarı var şuan da 5-6 parmak falan yazıyorum adli metinlerde 3 dk da 90 barajını zor görüyorum hem de bir ekrana bir klavyeye bakarak acaba 35 gün boyunca klavyeye bakmadan 10 parmak çalışsam daha mı iyi olur 35 gün gibi sürede yapabilir miyim parmaklarım uzun ve büyük