SamMobile
80+
- Katılım
- 23 Şubat 2025
- Mesajlar
- 40
- Reaksiyon skoru
- 19
Cs2 FPS ölçmedim, fan sesi siz fan eğrisini ne kadar ayarlarsanız öyle olur, aşırı kafa ütülemiyor, en azından çok tiz bi sesi yok. Bazı laptoplar yüksek devirde ıslık sesi gibi ses çıkarıyor, bu öyle değil. İnternet film vs G Helper kurdum, fan hiç çalışmıyor. Tıkırtı olayı fan yapısıyla alakalı, pek kafaya takılacak bir şey değil ama geçici bir şey de değil, fan devreye girerken saniyelik bir ses belirip kayboluyorCS2'de fps'ler nasıl hocam. Bir de oyun oynarken fan sesi kafa ütülüyor mu yoksa normal mi? İnternette gezinirken, video izlerken de fanlar devreye girmiyor ve sessiz ise gayet iyidir. Bir de bu anlık tıkırtı sesi herhalde geçici bir şey?