Lg C5 65" mi, Yeni Nesli Beklemek mi?

Hocam hic de öyle degiil onu diyenler maksatli diyorlar, binlerce c6k kullanici, c7k ,c8k kullanicisi. Tcl in AiPQ Pro İşlemcisi gayet iyi ,uspcaling ile uydu yayınlarıni 4 k ya yükseltiyor. Uydu yayınları görüntüsu gayet iyi, sadece biraz ayar yapacaksıniz.
C6k 56 k ya Vatan da satılıyor, ayni panel Samsung qn85f de var, 56 k ya satıldığını hic sanmıyorum hocam.
Ayrıca iffalcon 65u95a 53 k ya satılıyor, tcl c6k ile ayni özelliklerde ve ayni yazilimlari almaktadır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Vatan da 65c6k 56 k hocam suan
Rakip olarak gördüğüm model benim de QN85F oluyor açıkçası ve fiyatı 80K falan onun yani fiyatı 60K falan olsa büyük ihtimalle yıllardır Samsung kullanıyorum öyle devam edeyim der alırdım ama fiyat olarak net bir uçurum var.

Fiyat geceleri bu fiyata düşüyor onu tahmin etmiştim düşmeden ama yine de alsam mı emin değilim bir yanım git 80K ya çık ve çıkmışken de QN85F alma Oled al diyor diğer yanım ne gerek var al geç işte diyor 😅
 
Rakip olarak gördüğüm model benim de QN85F oluyor açıkçası ve fiyatı 80K falan onun yani fiyatı 60K falan olsa büyük ihtimalle yıllardır Samsung kullanıyorum öyle devam edeyim der alırdım ama fiyat olarak net bir uçurum var.

Fiyat geceleri bu fiyata düşüyor onu tahmin etmiştim düşmeden ama yine de alsam mı emin değilim bir yanım git 80K ya çık ve çıkmışken de QN85F alma Oled al diyor diğer yanım ne gerek var al geç işte diyor 😅
Hocam inç sıkıntı yoksa iffalcon 75u95a alin 68-71 k lara satılıyor, c6k ile ayni panel.
75c6k da 74 k.
80 k lara çıkınca orta sekment QD-Mini led bakılır, q7c( c7k) ,c7L , Samsung qn90f gibi
Ama 75u95a cok daha uygun diye düşünüyorum.
 
Hocam inç sıkıntı yoksa iffalcon 75u95a alin 68-71 k lara satılıyor, c6k ile ayni panel.
75c6k da 74 k.
80 k lara çıkınca orta sekment QD-Mini led bakılır, q7c( c7k) ,c7L , Samsung qn90f gibi
Ama 75u95a cok daha uygun diye düşünüyorum.
İnç sıkıntısı var biraz, bunun için biraz ölçüm yapmıştım da duvarda maks 65 sırıtmadan durur gibi, 75 sığar ama aşırı sırıtır. Aslında 55 sanırım oranın hakkı ama ben 65e zorladım az büyük olsun diye 😀

Sanırım 65C6K ile devam ben.
 
İnç sıkıntısı var biraz, bunun için biraz ölçüm yapmıştım da duvarda maks 65 sırıtmadan durur gibi, 75 sığar ama aşırı sırıtır. Aslında 55 sanırım oranın hakkı ama ben 65e zorladım az büyük olsun diye 😀

Sanırım 65C6K ile devam ben.
Hocam izleme mesafeniz ne kadar mesela, soyleyin, tecrübeme göre size sıritip sırıtmayacagini yazayım.
 
Geri
Top