Sistemim 5080 İçin Yeterli mi

Halbezar

80+
Katılım
17 Mayıs 2024
Mesajlar
19
Reaksiyon skoru
4
9800x3d
Gigabyte b650m k rev 1.1
3080 ti
2x16gb 6000 mhz 36 cl ram
bu sistemde 5080 e geçmeyi düşünüyorum
arkadaşlarım 5070 ti al diyor, bazısı anakartını yükselt diyolar, anakartı yükseltmek gerekli mi bilemedim
düşüncelerinizi bekliyorum
 
Aradaki fiyat farkına anakart + ekstra monitor bile alabilirsin ama hangi tercihi yapmak daha mantikli bilemedim
 
9800x3d
Gigabyte b650m k rev 1.1
3080 ti
2x16gb 6000 mhz 36 cl ram
bu sistemde 5080 e geçmeyi düşünüyorum
arkadaşlarım 5070 ti al diyor, bazısı anakartını yükselt diyolar, anakartı yükseltmek gerekli mi bilemedim
düşüncelerinizi bekliyorum
Hocam bu tamamen senin kararın. Anakartın yeterli mi yeterli değiştirmene gerek yok ama görsel olarak seni tatmin etmiyorsa değiştir.
Şahsen 9800x3D-5070Ti/5080 ikilisine yakışan bi anakartmı bence değil ama yeterli mi yeterli düzgün çalışan bir şeye dokunmanın da çok doğru olduğunu düşünmüyorum.
5080 alırsan %15 daha fazla performans alırsın fiyat farkına değer değmez senin bileceğin iş. Ama mantıklı olacak hamlelerden biri para harcamak istiyorsan ve sistemin sesli çalışıyorsa 5070Ti alıp noctua fanlara falan geçebilirsin. Veya aradaki farka direk OLED monitör gibi bişey alabilirsin.
 
Aradaki fiyat farkına anakart + ekstra monitor bile alabilirsin ama hangi tercihi yapmak daha mantikli bilemedim
Bence 5070 ti yada 9070 XT alsın 5080 e okadar fiyat farkı verilmez
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu tamamen senin kararın. Anakartın yeterli mi yeterli değiştirmene gerek yok ama görsel olarak seni tatmin etmiyorsa değiştir.
Şahsen 9800x3D-5070Ti/5080 ikilisine yakışan bi anakartmı bence değil ama yeterli mi yeterli düzgün çalışan bir şeye dokunmanın da çok doğru olduğunu düşünmüyorum.
5080 alırsan %15 daha fazla performans alırsın fiyat farkına değer değmez senin bileceğin iş. Ama mantıklı olacak hamlelerden biri para harcamak istiyorsan ve sistemin sesli çalışıyorsa 5070Ti alıp noctua fanlara falan geçebilirsin. Veya aradaki farka direk OLED monitör gibi bişey alabilirsin.
Frostcomanderde noctuaya benzer performanslar verebilir o fiyat farkına gider klavye yada mouse alır veya 1 aylık atıştırmalık alır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam bu tamamen senin kararın. Anakartın yeterli mi yeterli değiştirmene gerek yok ama görsel olarak seni tatmin etmiyorsa değiştir.
Şahsen 9800x3D-5070Ti/5080 ikilisine yakışan bi anakartmı bence değil ama yeterli mi yeterli düzgün çalışan bir şeye dokunmanın da çok doğru olduğunu düşünmüyorum.
5080 alırsan %15 daha fazla performans alırsın fiyat farkına değer değmez senin bileceğin iş. Ama mantıklı olacak hamlelerden biri para harcamak istiyorsan ve sistemin sesli çalışıyorsa 5070Ti alıp noctua fanlara falan geçebilirsin. Veya aradaki farka direk OLED monitör gibi bişey alabilirsin.
Gecen nzxtnin h9 flow u indirimdeydi yanlış hatırlamıyorsam
 
Bence 5070 ti yada 9070 XT alsın 5080 e okadar fiyat farkı verilmez
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Frostcomanderde noctuaya benzer performanslar verebilir o fiyat farkına gider klavye yada mouse alır veya 1 aylık atıştırmalık alır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Gecen nzxtnin h9 flow u indirimdeydi yanlış hatırlamıyorsam
Mevzu sıcaklık değil hocam ses zaten noctuada. Yoksa fiyatına göre tabii ki mantıklı değil. Normalde fiyatları yüksek olan bir marka ama ülkemizde ekstra ekstra şişiriyolar. Yurt dışında min %30 falan daha ucuza bulunuyor ürünleri.
 
Bence rx 9070 xt daha mantıklı olur ustüne işlemcini 9900x3d yaparsın anakartınıda x serisi bir anakartla değiştirirsin yanınada oled 2k monitör alırsın
 
Psu ne
 
Hem 5080 alacaksan yanına mutlaka 4k oled monitör alman lazımdır

5080 ile 2k oynayıp ne yapacaksın
 

Power Boost PB-P521B 750W 80+ Bronz kasa ile birlikte almıştım kasa buydu, çok iyi olduğunu sanmıyorum ama çok psu dan anlamam

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hem 5080 alacaksan yanına mutlaka 4k oled monitör alman lazımdır

5080 ile 2k oynayıp ne yapacaksın
2k da en performans gerektiren oyunları bile 144 hz oynamaktı aslında hedefim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bence rx 9070 xt daha mantıklı olur ustüne işlemcini 9900x3d yaparsın anakartınıda x serisi bir anakartla değiştirirsin yanınada oled 2k monitör alırsın
mümkünse nvidia dan şaşmamak istiyorum hazır bütçem yetiyorken
 
Hocam bu tamamen senin kararın. Anakartın yeterli mi yeterli değiştirmene gerek yok ama görsel olarak seni tatmin etmiyorsa değiştir.
Şahsen 9800x3D-5070Ti/5080 ikilisine yakışan bi anakartmı bence değil ama yeterli mi yeterli düzgün çalışan bir şeye dokunmanın da çok doğru olduğunu düşünmüyorum.
5080 alırsan %15 daha fazla performans alırsın fiyat farkına değer değmez senin bileceğin iş. Ama mantıklı olacak hamlelerden biri para harcamak istiyorsan ve sistemin sesli çalışıyorsa 5070Ti alıp noctua fanlara falan geçebilirsin. Veya aradaki farka direk OLED monitör gibi bişey alabilirsin.
doğru diyorsunuz fakat internette baktığım oyun testlerinde performans %15-30 arasında değişiyordu 5070 ti a göre, o açıdan düşünmüştüm yoksa sadece %15 için %40-50 fiyat farkı oluyor
bu arada söylememişim ama ikinci el düşünüyorum
5070 ti 40k civarı
5080 60k civarı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu psu ile olmaz hocam daha kaliteli bir psu tercih ediniz
sebebini öğrenebilir miyim, ne olarak olmaz?
 
doğru diyorsunuz fakat internette baktığım oyun testlerinde performans %15-30 arasında değişiyordu 5070 ti a göre, o açıdan düşünmüştüm yoksa sadece %15 için %40-50 fiyat farkı oluyor
bu arada söylememişim ama ikinci el düşünüyorum
5070 ti 40k civarı
5080 60k civarı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sebebini öğrenebilir miyim, ne olarak olmaz?
70ti ils devam et
 
doğru diyorsunuz fakat internette baktığım oyun testlerinde performans %15-30 arasında değişiyordu 5070 ti a göre, o açıdan düşünmüştüm yoksa sadece %15 için %40-50 fiyat farkı oluyor
bu arada söylememişim ama ikinci el düşünüyorum
5070 ti 40k civarı
5080 60k civarı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sebebini öğrenebilir miyim, ne olarak olmaz?
%30a çıkmasının imkanı yok. En peak yaptığı yerde %20 falandır. Ama güç kaynağın baya rezalet hocam. 5070Ti alıp kaliteli bir 850w psu satın al.
 
Geri
Top