Şu temizlik, çizilme olayını araştırdım da mide bulandırdı, başta bilsem almazdım. Cihazlarımı çok dikkatli titiz kullanırım, 5 senedir kullandığım cihazlarım bile kondisyonu mükemmel olur. OLED benim gibi "kıl" birine psikolojik baskı yapar, evde kelebek beslesem daha az streli olur
. Ekran jelatinini bile sökmeden ciddi ciddi, istemeye istemeye MO32U2 iade etmeyi düşünüyorum.