🔥İndirim Gigabyte 27" Mo27u2 4k OLED Peşin Fiyatına 3-6-9 Taksit 33.315 ₺

Şu temizlik, çizilme olayını araştırdım da mide bulandırdı, başta bilsem almazdım. Cihazlarımı çok dikkatli titiz kullanırım, 5 senedir kullandığım cihazlarım bile kondisyonu mükemmel olur. OLED benim gibi "kıl" birine psikolojik baskı yapar, evde kelebek beslesem daha az streli olur :D . Ekran jelatinini bile sökmeden ciddi ciddi, istemeye istemeye MO32U2 iade etmeyi düşünüyorum.
 
Şu temizlik, çizilme olayını araştırdım da mide bulandırdı, başta bilsem almazdım. Cihazlarımı çok dikkatli titiz kullanırım, 5 senedir kullandığım cihazlarım bile kondisyonu mükemmel olur. OLED benim gibi "kıl" birine psikolojik baskı yapar, evde kelebek beslesem daha az streli olur :D . Ekran jelatinini bile sökmeden ciddi ciddi, istemeye istemeye MO32U2 iade etmeyi düşünüyorum.

O kadar takıntılıysanız Oled size göre değil bence de hocam :) Hassas cihazlar. Ben henüz 1 haftadır kullanıyorum bir sorun yok şu an ama temizlikten sonra ne olur bilemem. Kılcal çizikler falan önemli değil benim için. Ben keyfime bakıyorum sadece kullanarak :)
 
Son olarak bu forumdan @Tayfunns hocamın hazırladığı panel jenerasyonları konusunun linkini atıp, size cevap yazmayı bırakacağım hocam :)
İkna etmeye uğraşmayacağım. Siz kendiniz kavrayın mantığını. Daha da yapabileceğim bir şey yok sizin için :)

tayfun gelene kadar kimse oled monitör almasın en iyisi
1 doğru bilgi yayılıyorsa 99 yanlış bilgi yayılıyor
 
tayfun gelene kadar kimse oled monitör almasın en iyisi
1 doğru bilgi yayılıyorsa 99 yanlış bilgi yayılıyor
Sormayın hocam ya. Israrla adam yanlış bilgi savunuyor. 30 tane kaynak gönderiyorum halen daha anlatamadım. Yapay zekanın da payı var. Saçma sapan bilgi veriyor milleti ikna edemiyoruz :)
 
Sormayın hocam ya. Israrla adam yanlış bilgi savunuyor. 30 tane kaynak gönderiyorum halen daha anlatamadım. Yapay zekanın da payı var. Saçma sapan bilgi veriyor milleti ikna edemiyoruz :)
gen 3 woled önereni mi dersin
mat kaplama woled öneren mi dersin
321up öneren mi dersin
4k için gen 3 qd oled öneren mi dersin
samsung öneren mi dersin
iyi modeller harici tüm modeller öneriliyor neredeyse
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şu temizlik, çizilme olayını araştırdım da mide bulandırdı, başta bilsem almazdım. Cihazlarımı çok dikkatli titiz kullanırım, 5 senedir kullandığım cihazlarım bile kondisyonu mükemmel olur. OLED benim gibi "kıl" birine psikolojik baskı yapar, evde kelebek beslesem daha az streli olur :D . Ekran jelatinini bile sökmeden ciddi ciddi, istemeye istemeye MO32U2 iade etmeyi düşünüyorum.
iade et hocam
 
Hocam vazgeçtim tabloları falan silin. Sanırım çok komplike geldi size :)
"Bilal'e anlatır gibi" aşırı basit şekilde şunu diyeceğim.
Mo32u2 'nin ve mo27u2' nin gigabyte sitesinden sayfalarına girin.
Aşağıdaki ibarelere bakın ve sakince sayfaları kapatıp gününüze devam edin :)

Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle

İyi günler dilerim :)
ne diyosun sen bilale anlatır gibi falan kendine gel hadsiz klavye delikanlısı
 
az delikanlıysan numaranı atsana özelden
BAŞKAN senin yerin burası değil sen git başka yerden yardım iste bilmediğin konuda inat ediyorsun sonra efelik yapıyorsunuz burada buranın ortamını bozmaya başka şekle sokmaya hakkın yok.
 
az delikanlıysan numaranı atsana özelden
Kaç yaşındasın bilmiyorum ama kendini eğitmen gerektiğini düşünüyorum. Yasal açıdan sıkıntı yaşayacağın ve pişman olacağın cümleler kurmamalısın. Ve konuyu kirletmeden uzaklaş delikanlı :)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

BAŞKAN senin yerin burası değil sen git başka yerden yardım iste bilmediğin konuda inat ediyorsun sonra efelik yapıyorsunuz burada buranın ortamını bozmaya başka şekle sokmaya hakkın yok.
Tuhaf insanlar. Saygı çerçevesinde tartışmaya bile gelemiyorlar. Eğitilemezler hocam :)
 
Peki hangi monitörü önerirsiniz orta segment bitane soyelrmisin
bütçen ne kadar
önerdiğimizin stoğu bitmiş diğer modeller daha türkiyede satışa çıkmadı
321up x24, mo32u24, fo32u24gp gibi modellere bakabilirsin
pg32ucdm3 de iyi ama fiyatını çok pahalı
 
qd-oled glossy; renkler mor gözüküyor ve ekran çok kolay çiziliyor, leke tutuyor ve temizlenmiyor.

almadan bilginiz olsun.
10 sayfa boş beleş muhabbet dönmüş bu model ile ilgili son kullanıcının bilmesi gereken bir bilgi daha vereyim;

bu modelin çıkışlarının bant genişliği 4k 240hz 8bit için bile yetersiz, kaldıki bu panel native 10bit.

peki nasıl 4k 240hz gösteriyor derseniz DSC ile. buda görüntü sıkıştırması demek. görüntü kalitesinde kayba, alt tabda veya random kullanımda siyah ekranlara, çift monitor kullanımında sorunlara neden olabilir.

4k 240hz 10bit native desteklemesi için monitorun DP 2.1 uhbr20 desteklemesi gerekiyor.

zaten bu modelin ucuza satılmasının nedenlerinden biride bu.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,055
Mesajlar
11,083,761
Üyeler
198,230
Son üye
Mahmut çiftçi
Geri
Top