Yardım Wraith Sense Pro Iem Ayar Önerisi

EW200 alsaydın keşke
 
EW200 alsaydın keşke
ew300 önerenler oldu senin dediğinide diyen oldu sense almayıp ew200 çekseydin daha iyi denildi de hocam denemek için aldım kulak sıkıntı benim :D her kulaklık kulağıma uymuyor silikonlular özellikle dedim ucuzdan bir başlayayım deneyeyim ew200-ew300 arasında kaldım daha ortası ne alabilirim acaba kademe kademe yükseltip denemek istiyorum iemleri
 
valla hocam dedim pahalı iyilerden ilk almak yerine dedim f-p ucuza kaçayım çünkü ilk defa kullanacağımdan dolayı iem belki sevmem belki rahatsız eder belki alışamam diye düşündüm o yüzden ucuzu tercih ettim pahalı alıp evde yatmasındansa ucuz mal evde yatsın daha iyi memnun kalmazsam :D valla alışmak lazım dediğin gibi alıştım diyebilirim ama ses cidden bama kulak üstüden geçince rezalet geldi :D 100 tl lik bim kulaklığımla aynı ses kalitesi diyebilirim rahatlıkla fakat kulağıma uyduğuna sevindim şimdi direkt olarak daha iyisini alıp ses kartı vs almayı düşünüyorum ne alsam acaba kulaklık + ses kartı
Ses kartında yerelde ₺4000 civarına Moondrop ve yukarıda attığım var. Yukarıda attığımı hem yapay zekaya sorunca hem de Reddit vb. araştırınca daha iyi olduğunu söylüyorlar. Oyun için gayet yeterli, hatta müzik için de ideal bir ürün. Tek dezavantajı yanında gelen kablo biraz kısa, kaliteli bir 0.5 veya 1 metre type-c'den type-c kablo almanı öneririm. Ben de EPZ ₺1800 satılan ses kartı da vardı, onun kablosunu kullanmaya devam ediyorum. KARNE10 kodu ile ₺3700 denk geldiğinden net olarak almanı öneririm.

IEM tarafında çok bilgim yok, ben de Wraith EvoX dışında değişik bir ürün alacağım. O konuda @OverallTaken daha bilgili.

Mesela önerdiğim ses kartı firmasının şöyle bir ürünü var. Önce yukarıdakini sipariş verip, bunu da tekrar kupon ile ₺2100 falan denk getirtebiliyorsunuz. Belki ses kartı olmadan bunun Type-C sürümü de alınabilir. Ama dediğim gibi bilgili değilim ve bence ses kartı kesinlikle alınmalı, sonrasında tamamen JAK tarafından devam edilmeli. IEM kulaklık için buraya ve başka forumlara sorun, Reddit vb. araştırın. Ama ses kartında net olarak bütçeniz varsa yukarıdaki ürünü alın.
 
Ses kartında yerelde ₺4000 civarına Moondrop ve yukarıda attığım var. Yukarıda attığımı hem yapay zekaya sorunca hem de Reddit vb. araştırınca daha iyi olduğunu söylüyorlar. Oyun için gayet yeterli, hatta müzik için de ideal bir ürün. Tek dezavantajı yanında gelen kablo biraz kısa, kaliteli bir 0.5 veya 1 metre type-c'den type-c kablo almanı öneririm. Ben de EPZ ₺1800 satılan ses kartı da vardı, onun kablosunu kullanmaya devam ediyorum. KARNE10 kodu ile ₺3700 denk geldiğinden net olarak almanı öneririm.

IEM tarafında çok bilgim yok, ben de Wraith EvoX dışında değişik bir ürün alacağım. O konuda @OverallTaken daha bilgili.

Mesela önerdiğim ses kartı firmasının şöyle bir ürünü var. Önce yukarıdakini sipariş verip, bunu da tekrar kupon ile ₺2100 falan denk getirtebiliyorsunuz. Belki ses kartı olmadan bunun Type-C sürümü de alınabilir. Ama dediğim gibi bilgili değilim ve bence ses kartı kesinlikle alınmalı, sonrasında tamamen JAK tarafından devam edilmeli. IEM kulaklık için buraya ve başka forumlara sorun, Reddit vb. araştırın. Ama ses kartında net olarak bütçeniz varsa yukarıdaki ürünü alın.
aynen o arkadaş bana ew300 önerdi mesela ona geçerim diye düşünüyorum yada daha altına
 
Ses kartı olarak şu ürün de var. Tamamen bütçene kalıyor iş. Bu üstte önerdiğime göre biraz daha kaliteli, ama düzgün bir indirimi yok ve biraz daha pahalı.

Ha gerek var mı bilmiyorum, bence yukarıda önerdiğim ₺3700 oyun ve müzik için yeterli. Bu seviyeler biraz daha stüdyo kulaklığı veya profesyonel müzikle uğraşanlar içinmiş gibi geliyor. Gerçi biraz götümden de sallıyorum, çok bilgim yok.
 
Ses kartı olarak şu ürün de var. Tamamen bütçene kalıyor iş. Bu üstte önerdiğime göre biraz daha kaliteli, ama düzgün bir indirimi yok ve biraz daha pahalı.

Ha gerek var mı bilmiyorum, bence yukarıda önerdiğim ₺3700 oyun ve müzik için yeterli. Bu seviyeler biraz daha stüdyo kulaklığı veya profesyonel müzikle uğraşanlar içinmiş gibi geliyor. Gerçi biraz götümden de sallıyorum, çok bilgim yok.
kulaklık parasına ses kartı :D elbette dediğin gibi hocam tamamen bütçe :D
 
Yani tüm mesajları okumadım ama mal belli potansiyeli belli boşa harcama olmuş bi tık. Onun yerine Tangzu Wan Er alsan belki başka iem almana bile gerek kalmazdı
 
Yani tüm mesajları okumadım ama mal belli potansiyeli belli boşa harcama olmuş bi tık. Onun yerine Tangzu Wan Er alsan belki başka iem almana bile gerek kalmazdı
hocam denemek için aldım ücret önemsiz ya fakat silikonlu kullanamadım içinden çıkan hafızalı süngeri kullanıyorum o cuk oturdu kulağıma ne öneririsiniz bunun bir üstü daha iyisi nedir model olarak
 
Geri
Top