Yardım İkinci El Elden Satılan Telefonun 1 Gün Sonra İade Etmek İstenilmesi

Merhaba dün kendim Amerika'dan satın almış olduğum ve ilk sahibi olduğum telefonumu elden sattım. Alıcı telefonu kontrol ederek satın aldı ve ücreti havale etti. 1 gün sonra 1 saat önce beni aradı ve bu telefon toplama sallayınca şıkır şıkır ses geliyor dedi fakat ben ona teslim etmeden önce böyle bir sorun yoktu, kendisine ois'den kaynaklı bu ses gelebilir dedim dükkandaki diğer 17 Pro Max'lerde böyle bir ses gelmiyor dedi ve ben bu cihazı iade etmek istiyorum dedi bende getir bakalım dedim şuanda gelmesini bekliyorum. Nasıl bir aksiyon almam gerekli hukuken bu ürünü iade almam gerekir mi çünkü 1 gün içinde ne yapıp yapmadığını bilemem telefona. Lütfen acil şekilde yardımcı olup yorum yaparsanız sevinirim. Telefon toplama değil çünkü bizzat kendim ürünü sıfır aldım ve ilk sahibiyim.
bak aynısını bende pc alırken yaşadım adam malını övdü cihaz orada git bak dedi kendimce test ettim eve geldim oynuyorum pc dondu dahada açılmadı aradım engelledi gidip götürmedim ama orada icime sinmese almazdım ama demek ki bir testi göz ardı ettim burada senden bir şey talep edemez ben olsam vermezdim noter aracılığıyla alışveriş yapılmamış sonuçta.
 
bak aynısını bende pc alırken yaşadım adam malını övdü cihaz orada git bak dedi kendimce test ettim eve geldim oynuyorum pc dondu dahada açılmadı aradım engelledi gidip götürmedim ama orada icime sinmese almazdım ama demek ki bir testi göz ardı ettim burada senden bir şey talep edemez ben olsam vermezdim noter aracılığıyla alışveriş yapılmamış sonuçta.
bilemezsin kanka kumar bu ztn ikinci elde garanti olmaz da onu geçtim bu eleman gitse şimd io 1 saat içinde telefonu sökse parça çalsa uğraşadur hatta buluşana kadarda baya vakit var ne bileceksin kurcalamadığını
 
e gelmedi mi hala
bende merakla bekliyorum
Ses seda yok valla
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bilemezsin kanka kumar bu ztn ikinci elde garanti olmaz da onu geçtim bu eleman gitse şimd io 1 saat içinde telefonu sökse parça çalsa uğraşadur hatta buluşana kadarda baya vakit var ne bileceksin kurcalamadığını
Kanka yanlış anlamışsın sen telefonu dün aldı üstünden 1 gün geçti konuyu açmadan 1 saat önce aradı demek istemiştim.
 
bilemezsin kanka kumar bu ztn ikinci elde garanti olmaz da onu geçtim bu eleman gitse şimd io 1 saat içinde telefonu sökse parça çalsa uğraşadur hatta buluşana kadarda baya vakit var ne bileceksin kurcalamadığını
valla o yüzden kimseye evini acmayacaksin disarda olacak alisveris rahatsız ederse engellersin 2. el malda kontrol ettiyse yok öyle Dünya
 
bende merak ettim her şeyi okudum da sonuç yok. kötü final yapan dizi gibi oldu. sorular cevapsız kaldı hep.
 
Eee aga nerde kaldı bu adam ya gelişme bekliyoruz
bende merak ettim her şeyi okudum da sonuç yok. kötü final yapan dizi gibi oldu. sorular cevapsız kaldı hep.
Siz ne olsun istiyorsunuz ya 🤣🤣 hala bir dönüş vs yok artık geçti zaten hiçbir şekilde yardımcı olamam gel dediğimde gelecekti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

valla o yüzden kimseye evini acmayacaksin disarda olacak alisveris rahatsız ederse engellersin 2. el malda kontrol ettiyse yok öyle Dünya
Öyle hocam kontrol etti baktı aldı.
 
Siz ne olsun istiyorsunuz ya 🤣🤣 hala bir dönüş vs yok artık geçti zaten hiçbir şekilde yardımcı olamam gel dediğimde gelecekti.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Öyle hocam kontrol etti baktı aldı.
Takma kafaya gelen gelirdi şimdiye
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,228
Mesajlar
11,085,552
Üyeler
198,275
Son üye
ovra
   
Geri
Top