GamePower PSU'lar hakkında

mutlu pide

80+ Platinum
Katılım
29 Temmuz 2020
Mesajlar
12,884
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
13,823
c4 bOmBa çOk kÖtÜ demeden önce bunu okumanızı öneririm:


(Konuda kaçırdığım bişeyler olabilir)
 
c4 cüler gelmeden like layalım
 
c4 bOmBa çOk kÖtÜ demeden önce bunu okumanızı öneririm:


(Konuda kaçırdığım bişeyler olabilir)
Konusu yapıldığı için iyi olması gerekmiyor.
 
c4 tabii işin şakası ama. güven vermeyen markalar alıp kumar oynamaya gerek yok bence
 
Yanlış Bilgilendirme
DA önerince iyi olmuyor, kötü olan bir şey varsa zaten kötüdür.
 
Şimdi burdaki mesajlar ikiye ayrılcak birisi hala kötü diyen birisi ise normal diyen bakalım kim kazanacak :D
 
@Abdullah Hacıgül onay vermiş sonuçta kapasitörüne akım korumasına psu verimliliğine kendi emin olmasa zaten yazmaz o yazıyı f/p dir bence
 
GP model sorunsuz diye öbürleri sorunsuz diye bir şey yok.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,656
Mesajlar
11,079,511
Üyeler
198,172
Son üye
esquivom
Geri
Top