Beat nasıl olmuş? (16)

Beat nasıl olmuş? (999)
 
melodiler uymuyor aga :(
en düşüğü bu olmuş

biraz sıkkınlık bıkkınlık var gibi artık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


14 ü hiçbirine değişmem
Bunda çok dark beat'a kaçmadım. Basslara abanmadım. Anlarsın zaten. :D 17'de Dark Beat geliyor. Bir arkadaş istemişti ikili yap diye ondan böyle yaptım. :D Bassların kralı geliyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

En güzeli 15 olan idi.
15 Tam dark.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ooo çok güzel biraz gangsta biraz korku
Biraz Huzur. Bassız.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkürler. :)
 
Son düzenleme:
Geri
Top