emiirfb
80+ Silver
- Katılım
- 16 Nisan 2020
- Mesajlar
- 2,887
- Reaksiyon skoru
- 2,317
ooo çok güzel biraz gangsta biraz korku
En güzeli 15 olan idi.Yapma be. Hepsi bir birinden güzel bence.![]()
melodiler uymuyor aga
14 ü hiçbirine değişmemEn güzeli 15 olan idi.
Bunda çok dark beat'a kaçmadım. Basslara abanmadım. Anlarsın zaten.melodiler uymuyor aga
en düşüğü bu olmuş
biraz sıkkınlık bıkkınlık var gibi artık.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
14 ü hiçbirine değişmem
15 Tam dark.En güzeli 15 olan idi.
Biraz Huzur. Bassız.ooo çok güzel biraz gangsta biraz korku
Teşekkürler.Güzel.
Güzel olmuş