Logitech G Pro X mi? HyperX Cloud Alpha S mi?

O arkadaşın kendisinden duymak istiyorum cidden neden iade ettiğini.İlginç açıkcası ama logitech g pro x kulaklığın yazılım kısmı çok fazla detayı ve seçenekleri var.O yüzden fazla olabilir fiyatı o zaman.
Hocam Fury X'i hafife almayın, alın geçin derim.
Bir kulaklığa şahsen asla 1000 TL üzeri vermem, gereksiz lüks.
İade etti çünkü sesleri az, ses kartlarından dolayı.
Alpha S'de bundan şikayet eden çok kullanıcı var.
Pro X'de ise yine aynı sorun vardı kaliteliydi ama sesi azdı dediğine göre.
Fury X aldı hem kablosuz hem ses şiddeti gayet iyi hem Pro X'e yakın hem de ucuz.
Kâr üstüne kâr, size kalmış bir seçim.
 
Custom One Pro, MH 752 veya Takstar Pro 82’de düşünebilirsiniz. Cloud Alpha S ve G Pro X zorunlu değilse ben; MH752 öneririm, şu an İtopya’da stok yok ama bekleyebilirsiniz fiyatı 1000 TL’yi geçmez diye düşünüyorum.
 
Alıyorum o zaman bende FuryX :) Katılayım size.
Tek bir sorunu var ama furylevel de almadan önce söyle ona göre alsın dedi, o yüzden söyleyeyim :D

Kabloluda discorda girersen mikrofon bütün masaüstü seslerini discorda veriyor. Kablosuzda kullanacaksan sorun yok, ki zaten kablosuzda kullanırsın muhtemelen.
 
Hocam Fury X'i hafife almayın, alın geçin derim.
Bir kulaklığa şahsen asla 1000 TL üzeri vermem, gereksiz lüks.
İade etti çünkü sesleri az, ses kartlarından dolayı.
Alpha S'de bundan şikayet eden çok kullanıcı var.
Pro X'de ise yine aynı sorun vardı kaliteliydi ama sesi azdı dediğine göre.
Fury X aldı hem kablosuz hem ses şiddeti gayet iyi hem Pro X'e yakın hem de ucuz.
Kâr üstüne kâr, size kalmış bir seçim.
Çok şaşırtıcı cidden. İlk fırsatım olduğunda fury x alacağım.
 
Custom One Pro, MH 752 veya Takstar Pro 82’de düşünebilirsiniz. Cloud Alpha S ve G Pro X zorunlu değilse ben; MH752 öneririm, şu an İtopya’da stok yok ama bekleyebilirsiniz fiyatı 1000 TL’yi geçmez diye düşünüyorum.
Katılıyorum.
 
Çok şaşırtıcı cidden. İlk fırsatım olduğunda fury x alacağım.
Discordda iken kablo takılı şekilde masaüstü seslerinide veriyormuş ama.Bence bu çok büyük bir sorun.Bu bir özellik olarak gelseydi aç-kapa şeklinde cidden 100TL daha fazla olsa alırdım ama o hata yüzünden almaktan vazgeçtim.Ben kablosuz kulaklık kullanmayı sevmiyorum açıkcası oyunlarda ve kablo takılı iken öyle bir sorun olması benim için büyük bir problem.
 
Umurunuzda mı bilmiyorum ama;
Custom One Pro, MH 752 veya Takstar Pro 82’de düşünebilirsiniz. Cloud Alpha S ve G Pro X zorunlu değilse ben; MH752 öneririm, şu an İtopya’da stok yok ama bekleyebilirsiniz fiyatı 1000 TL’yi geçmez diye düşünüyorum.
 
Discordda iken kablo takılı şekilde masaüstü seslerinide veriyormuş ama.Bence bu çok büyük bir sorun.Bu bir özellik olarak gelseydi aç-kapa şeklinde cidden 100TL daha fazla olsa alırdım ama o hata yüzünden almaktan vazgeçtim.Ben kablosuz kulaklık kullanmayı sevmiyorum açıkcası oyunlarda ve kablo takılı iken öyle bir sorun olması benim için büyük bir problem.
Merak etme, kablolu kullanman için hiçbir sebep yok, kablosuzda aynı kaliteyi veriyor. Sırf bunun için almaktan vazgeçmene değmez
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,111
Mesajlar
11,073,631
Üyeler
198,057
Son üye
swayer
Geri
Top