10 Dakikalık FPS Düşüşü

Merhaba arkadaşlar fpsim düşüyor ama drop gibi değil bazen 10dk bazen 30dk sürüyor mesela 200 fps alıyorum bir anda 17 fps falan sabitleniyor neredeyse 10dk sonra falan düzeliyor
csgoda yaşadım valorantta yaşadım ve forza horizon 4 de yaşadım ne yapabilirim
Depolama birimin nedir? Sağlık testi yapar mısın?
 
Kart kendini bozacak sıcaklıklara erişemeden sistem kendini kapatır.
Ve sıcaklığa göre kendini otomatik olarak ayarlar.
Yanlış bilgi vermeyin
Dostum şuanda oyuna gir kart %100 leri görsün ve çik afterburnerdan test et ben rx 580 ile yaptığım testte kart fanı %20 hızla donuyordu zaten ekran kartlarının bozulmasının en büyük sebebi bu .lehimler eridikten sonra o pcnin kapanması onemsiz
 
Dostum şuanda oyuna gir kart %100 leri görsün ve çik afterburnerdan test et ben rx 580 ile yaptığım testte kart fanı %20 hızla donuyordu zaten ekran kartlarının bozulmasının en büyük sebebi bu .lehimler eridikten sonra o pcnin kapanması onemsiz
Lehimin 80-100 derecede eridiğini nerden öğrendiniz?
lehimler eridikten sonra o pcnin kapanması onemsiz
Zaten anakarttaki sensörler algılayıp lehimler erimeden kapatır da en düşük lehim 200 derecede erimeye başlıyor.
 
Lehimin 80-100 derecede eridiğini nerden öğrendiniz?

Zaten anakarttaki sensörler algılayıp lehimler erimeden kapatır da en düşük lehim 200 derecede erimeye başlıyor.
2 tip var 120-180 derecede eriyor ekran kartının içindeki cpunun sensörü maalesef yok o alınan işi değerleri muhtemelen 10-15 derece daha düşük işlemcinin içinde sensor olsa ancak doğruyu olceriz .Dediğin gibi olsa 200 derece çok yüksek bir sıcaklık çoğu kart ulaşamaz o sıcaklığa fakat neden ekran kartları arızasının en büyük sebebi lehiminin formunun bozulması erimesi değil formunun yumurta şekline gelmesi bile kısa devre
 
2 tip var 120-180 derecede eriyor ekran kartının içindeki cpunun sensörü maalesef yok o alınan işi değerleri muhtemelen 10-15 derece daha düşük işlemcinin içinde sensor olsa ancak doğruyu olceriz .Dediğin gibi olsa 200 derece çok yüksek bir sıcaklık çoğu kart ulaşamaz o sıcaklığa fakat neden ekran kartları arızasının en büyük sebebi lehiminin formunun bozulması erimesi değil formunun yumurta şekline gelmesi bile kısa devre
Lehiminin formunun bozulması sürekli ısınıp soğumasından kaynaklı olduğunu düşünüyorum ama tabii profesyonel değilim.
 
Neden birbirinize ''yanlış bilgi vermeyin'' diyorsunuz? Hepiniz kendi bildiklerinizi doğru olarak gösteriyorsunuz. Tartışmadan birlik olursanız arkadaşın sorunu kolayca çözülebilir.
 
Neden birbirinize ''yanlış bilgi vermeyin'' diyorsunuz? Hepiniz kendi bildiklerinizi doğru olarak gösteriyorsunuz. Tartışmadan birlik olursanız arkadaşın sorunu kolayca çözülebilir.
Hocam kendi yanlışını savunmasa ben salacağım zaten adamı da, sürekli haklı çıkmaya çalışıyor benlik bir durum söz konusu değil.
 
Geri
Top