Forum için aldığım karar

Katılım
4 Ekim 2020
Mesajlar
1,320
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
908
Merhaba,
DA ve diğer forumlar için yeni bir karar aldım. Aldığım kararlar:
  • Artık hiçbir konuya mesaj yazmayacağım. (Kendimin ve Yönetimin açtığı konular hariç.)
  • Rehberlere daha çok önem vereceğim. Zaten çok fazla rehberim yok.
  • Sadece etiketlendiğim konulara bakacağım.
  • Artık eleştiri konusu açacağım. Yani "Neo & Toprak" "Sadece Enes" gibi gündemde olan vb. şeyleri.
  • Sadece Donanım Arşivi değil üye olduğum bütün forumlar için geçerlidir.
  • Bana gelen mesajlara ve profil mesajlarına yanıt vereceğim.
Herkese iyi forumlar.
 
Son düzenleme:
Kavga yok.



Genel linç ekibi. Bu forumda çok yok fakat diğer forumlarda aşırı fazla var. Mesaj yazdığın zaman seninle dalga geçiyorlar. Adamın sorununu çözüyorum adam HAHA atıyor. "Nankörlük + Aşırı özgüven" birleştiği zaman böyle oluyor.
geçen de bir anakart konusunda crazyreign i etiketledim, adam imzamı normal yazı ile karıştırıp bana fırça attı.
 
Yarın öbür gün bu konuyu yüzüne vuracaklarını, biliyorsun değil mi?
 
Yani?
 
peki.
 
Geri
Top