Microsoft Edge nasıl kullanılır

Ryzhem

80+ Gold
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
9,400
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
7,051
ALT TAB da iken her sekmeye göre bir yer açılıyorum bu benim sinirimi bozuyor biraz ve aramayı yandex olarak yapıyor bunu düzeltebiliyormuyum Opera GX kullanıyorum sizce silmelimiyim
 
ALT TAB da iken her sekmeye göre bir yer açılıyorum bu benim sinirimi bozuyor biraz ve aramayı yandex olarak yapıyor bunu düzeltebiliyormuyum Opera GX kullanıyorum sizce silmelimiyim
Yandex olayını düzeltebilir ama 1.sorununu anlamadım
1-ayarlara gir
2-adres çubuğu ve arama yaz
3-Adres çubuğunda kullanılan arama altyapısını google yap.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yandex olayı için de:
şu alt tab olayı ne ben anlamadım?
 
Yandex olayını düzeltebilir ama 1.sorununu anlamadım
1-ayarlara gir
2-adres çubuğu ve arama yaz
3-Adres çubuğunda kullanılan arama altyapısını google yap.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şu alt tab olayı ne ben anlamadım?
Edge kullanırken ALT+TAB kısayolu önce Edge'deki açık sekmeleri gösteriyor yani hızlı bir şekilde ALT+TAB yapılınca Edge'deki önceki sekmeye geçiliyor.
 
Edge kullanırken ALT+TAB kısayolu önce Edge'deki açık sekmeleri gösteriyor yani hızlı bir şekilde ALT+TAB yapılınca Edge'deki önceki sekmeye geçiliyor.
Evet ve ben bunu istemiyorum
 
birde kapattığımda, açtıktan sonra kalan sayfaların açık kalmasını istiyorum bunu nasıl yaparım
Üç nokta -> Ayarlar -> Başlangıç -> Continue from where you left off yani kapattığınız yerden devam edin gibi bir şey olacak PC'de değilim şu an.
 
ALT TAB da iken her sekmeye göre bir yer açılıyorum bu benim sinirimi bozuyor biraz ve aramayı yandex olarak yapıyor bunu düzeltebiliyormuyum Opera GX kullanıyorum sizce silmelimiyim
Hocam Chrome ya da Opera kullanmanızı öneririm.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,104
Mesajlar
11,084,293
Üyeler
198,241
Son üye
Nyxthara
Geri
Top