BBrek
80+ Bronze
- Katılım
- 4 Haziran 2020
- Mesajlar
- 639
- Reaksiyon skoru
- 406
Neye göre iptal edeceklerEğer yapacaklarsa vakalara bakmazlar bence. Vaka sayısına göre iptal edeceklerini sanmıyorum.
Neye göre iptal edeceklerEğer yapacaklarsa vakalara bakmazlar bence. Vaka sayısına göre iptal edeceklerini sanmıyorum.
Ertelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söylediZaten ertelendi 23 nisanda daha da ağır yasaklar geliyo diye biliyorum en erken bayramdan sonra sınavlar bizim hocalar söyledi
HOP HOP? Küfür yok?yarra yedin bende yedim allah yardım etsin
Ben ertelemeyi savunmuyorum geçen hafta babam dışarıdan kapmış şimdi hepimiz pozitifiz evdeErtelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söyledi
Hem geçen sene daha maske takmıyorken okulları kapatıp,2. sınavları iptal ettiler şimdi ne bu 2. sınav çabası anlamıyorum
Geçen sene de 1. dönem notları ile geçtik. Bu sene de olabilir, fakat bunu vaka sayısından bağımsız olarak düşünürler. 1. dönem sınavlarını vakalar az olduğu için mi yaptılar?? Önceki sınavları vakalar az olduğu için yapmıyorlarsa bunu da arttı diye iptal etmezler. Zaten önceden akıllarında vardır.Neye göre iptal edecekler
Geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsınız ve savunuyorsun demedim sadece erteleme yerine iptal kararının olması gerektiğini söyledim (Bizimde ilk yazılılarda sınıfa 2 gün gelen çok 3. gün gelmedi bir öğrendik ki çocuk test yaptırmış pozitif çıkmışBen ertelemeyi savunmuyorum geçen hafta babam dışarıdan kapmış şimdi hepimiz pozitifiz evde![]()
Neden?İptal etmesinler ama erteleseler iyi olur.
Dostum ertelenirse mayıs sonu haziran başına sarkicak o zaman da tatil sezonu vakalar artmasını istemez devlet. Yani belli olmaz ama ülkenin gidişatı iyi değil.İptal etmesinler ama erteleseler iyi olur.
D-Dostum burada 'DeRs NoTlARIn DüŞüK oLdUğU İçİn İpTaL iStİyOrSuN' diyenler yok mu?Ertelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söyledi
Hem geçen sene daha maske takmıyorken okulları kapatıp,2. sınavları iptal ettiler şimdi ne bu 2. sınav çabası anlamıyorum
Zaten bakanlığın yayınladığı tablo 'BENCE' tamamen yalanDostum ertelenirse mayıs sonu haziran başına sarkicak o zaman da tatil sezonu vakalar artmasını istemez devlet. Yani belli olmaz ama ülkenin gidişatı iyi değil.