Sınavlar Başlıyormuş Doğru mu

Zaten ertelendi 23 nisanda daha da ağır yasaklar geliyo diye biliyorum en erken bayramdan sonra sınavlar bizim hocalar söyledi
Ertelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söyledi
Hem geçen sene daha maske takmıyorken okulları kapatıp,2. sınavları iptal ettiler şimdi ne bu 2. sınav çabası anlamıyorum
 
Ertelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söyledi
Hem geçen sene daha maske takmıyorken okulları kapatıp,2. sınavları iptal ettiler şimdi ne bu 2. sınav çabası anlamıyorum
Ben ertelemeyi savunmuyorum geçen hafta babam dışarıdan kapmış şimdi hepimiz pozitifiz evde :D
 
Neye göre iptal edecekler
Geçen sene de 1. dönem notları ile geçtik. Bu sene de olabilir, fakat bunu vaka sayısından bağımsız olarak düşünürler. 1. dönem sınavlarını vakalar az olduğu için mi yaptılar?? Önceki sınavları vakalar az olduğu için yapmıyorlarsa bunu da arttı diye iptal etmezler. Zaten önceden akıllarında vardır.
 
Ben ertelemeyi savunmuyorum geçen hafta babam dışarıdan kapmış şimdi hepimiz pozitifiz evde :D
Geçmiş olsun inşallah hafif atlatırsınız ve savunuyorsun demedim sadece erteleme yerine iptal kararının olması gerektiğini söyledim (Bizimde ilk yazılılarda sınıfa 2 gün gelen çok 3. gün gelmedi bir öğrendik ki çocuk test yaptırmış pozitif çıkmış o.O2 olduk )
 
İptal etmesinler ama erteleseler iyi olur.
 
Bayramdan sonraya ertelerlerse en fazla çok ğmitlenmeye gerek yok.
 
Ertelenmesi çok saçma 2. sınavların BENCE iptal olması lazım çünkü dün haberlerde 13 yaşında bir kızın koronadan dolayı vefat ettiğini söyledi
Hem geçen sene daha maske takmıyorken okulları kapatıp,2. sınavları iptal ettiler şimdi ne bu 2. sınav çabası anlamıyorum
D-Dostum burada 'DeRs NoTlARIn DüŞüK oLdUğU İçİn İpTaL iStİyOrSuN' diyenler yok mu?
 
dün ziya ab ilk kez R yaptı ve bir açıklama yaptı o yüzden ertelenir büyük ihtimalle.
 
Dostum ertelenirse mayıs sonu haziran başına sarkicak o zaman da tatil sezonu vakalar artmasını istemez devlet. Yani belli olmaz ama ülkenin gidişatı iyi değil.
Zaten bakanlığın yayınladığı tablo 'BENCE' tamamen yalan
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top