Selamlar, Türk Telekom'da kesilme problemi yaşıyorum, müşteri hizmetleriyle konuştum fakat sürekli farklı nedenlerle geçiştirildim ve bunun sonucunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu konu hakkında bir kaç sorum var;
1- Tüketici Hakem Heyetine başvururken ne gerekiyor?
2- Gerekli şeyleri sağladım ve kabul ettiğimi var sayalım, bu süreç nasıl işliyor? Neler oluyor yani? Dava falan mı açılıyor?
3- Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra ne kadar zamanda sonuç alabilirim?
4- Eğer Reddedilir isem (Ki sanmıyorum, çünkü haklıyım; 4 aydır yaşanan bir problem.) itiraz etme şansım var mı? Var ise nereye giderek yapabilirim?
NOT: Sorunu internetimden dolayı yaşadığım için bu başlık altında açtım, eğer yanlış ise söylerseniz doğru konuya aktarırım.
1- Tüketici Hakem Heyetine başvururken ne gerekiyor?
2- Gerekli şeyleri sağladım ve kabul ettiğimi var sayalım, bu süreç nasıl işliyor? Neler oluyor yani? Dava falan mı açılıyor?
3- Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra ne kadar zamanda sonuç alabilirim?
4- Eğer Reddedilir isem (Ki sanmıyorum, çünkü haklıyım; 4 aydır yaşanan bir problem.) itiraz etme şansım var mı? Var ise nereye giderek yapabilirim?
NOT: Sorunu internetimden dolayı yaşadığım için bu başlık altında açtım, eğer yanlış ise söylerseniz doğru konuya aktarırım.