Yardım Tüketici Hakem Heyetine Başvururken Ne Gerekiyor?

MysLL

80+
Katılım
12 Şubat 2021
Mesajlar
257
Reaksiyon skoru
72
Selamlar, Türk Telekom'da kesilme problemi yaşıyorum, müşteri hizmetleriyle konuştum fakat sürekli farklı nedenlerle geçiştirildim ve bunun sonucunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu konu hakkında bir kaç sorum var;

1- Tüketici Hakem Heyetine başvururken ne gerekiyor?

2- Gerekli şeyleri sağladım ve kabul ettiğimi var sayalım, bu süreç nasıl işliyor? Neler oluyor yani? Dava falan mı açılıyor?

3- Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra ne kadar zamanda sonuç alabilirim?

4- Eğer Reddedilir isem (Ki sanmıyorum, çünkü haklıyım; 4 aydır yaşanan bir problem.) itiraz etme şansım var mı? Var ise nereye giderek yapabilirim?

NOT: Sorunu internetimden dolayı yaşadığım için bu başlık altında açtım, eğer yanlış ise söylerseniz doğru konuya aktarırım.
 
Selamlar, Türk Telekom'da kesilme problemi yaşıyorum, müşteri hizmetleriyle konuştum fakat sürekli farklı nedenlerle geçiştirildim ve bunun sonucunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu konu hakkında bir kaç sorum var;

1- Tüketici Hakem Heyetine başvururken ne gerekiyor?

2- Gerekli şeyleri sağladım ve kabul ettiğimi var sayalım, bu süreç nasıl işliyor? Neler oluyor yani? Dava falan mı açılıyor?

3- Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra ne kadar zamanda sonuç alabilirim?

4- Eğer Reddedilir isem (Ki sanmıyorum, çünkü haklıyım; 4 aydır yaşanan bir problem.) itiraz etme şansım var mı? Var ise nereye giderek yapabilirim?
THH soruna çözüm bulur mu bilmiyorum ama önce BTK ya şikayet oluşturursanız sizinle daha çok ilgilenebilirler. Dsmart aboneliğimizi iptal ettirmek istediğimizde faks çekilmesi gerek diye söylemişlerdi. BTK ya şikayet oluşturdum kendileri telefon edip iptal işlemini başlatmıştı.
 
THH soruna çözüm bulur mu bilmiyorum ama önce BTK ya şikayet oluşturursanız sizinle daha çok ilgilenebilirler. Dsmart aboneliğimizi iptal ettirmek istediğimizde faks çekilmesi gerek diye söylemişlerdi. BTK ya şikayet oluşturdum kendileri telefon edip iptal işlemini başlatmıştı.
Teşekkürler, BTK'ya başvurduğumda nasıl bir süreçle karşılaşacağım acaba? Yani süre olarak çok sürer mi? 5 ay sonra taahhüt bitiyor, kurtulacağım zaten de artık kabak tadı verdiği için bir an önce kurtulmak istiyorum.
 
Teşekkürler, BTK'ya başvurduğumda nasıl bir süreçle karşılaşacağım acaba? Yani süre olarak çok sürer mi? 5 ay sonra taahhüt bitiyor, kurtulacağım zaten de artık kabak tadı verdiği için bir an önce kurtulmak istiyorum.
Ben BTK ya başvuru yaptıktan 1 yada 2 gün sonra yetkili bir kişi aramıştı. Çok uzun süreceğini sanmam.
 
Bir de BTK'ya başvururken ne gerekiyor acaba? Herhangi bir belge/resim gerekiyor mu?
 
Selamlar, Türk Telekom'da kesilme problemi yaşıyorum, müşteri hizmetleriyle konuştum fakat sürekli farklı nedenlerle geçiştirildim ve bunun sonucunda Tüketici Hakem Heyetine başvuracağım. Bu konu hakkında bir kaç sorum var;

1- Tüketici Hakem Heyetine başvururken ne gerekiyor?

2- Gerekli şeyleri sağladım ve kabul ettiğimi var sayalım, bu süreç nasıl işliyor? Neler oluyor yani? Dava falan mı açılıyor?

3- Tüketici Hakem Heyetine başvurduktan sonra ne kadar zamanda sonuç alabilirim?

4- Eğer Reddedilir isem (Ki sanmıyorum, çünkü haklıyım; 4 aydır yaşanan bir problem.) itiraz etme şansım var mı? Var ise nereye giderek yapabilirim?
1-Probleminin ne olduğuna göre belgeler değişiyor kendimden örnek vermem gerekirse ben internetten bir ürün sipariş ettim gelmedi bunun için sipariş ettiğime dair belge (fatura vs.) , satın aldığım yerin bilgileri (firma vergi numarası , firma adı vs) gerekli.

2-Başvuru yaptıktan sonra başvurun sana en yakın thh'ye gidiyor ve incelenmeye başlıyor firmadan savunma vs isteniyor.

3-Ortalama 6 ay içinde sonuç alınıyor maksimum 12 ay sürüyor.Benimki 4 ay sürmüştü

4-Karara bağlandıktan sonra taraflara karar mektubu iletiliyor mektup iletildikten sonra tarafların 2 hafta içinde karara itiraz etme hakkı var itiraz etmezse kimse karar yürürlüğe giriyor

5-Reddedilirsen tekrar thh'ye itiraz edebiliyorsun ama tekrar reddedilirsen firma sana dava tarzı bir şey açabiliyor (adını tam bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem)
 
Bir de BTK'ya başvururken ne gerekiyor acaba? Herhangi bir belge/resim gerekiyor mu?
Hayır hocam belgeye falan gerek olmuyor. İnternet hizmetine ait numara ve hat sahibinin bilgileri gibi şeyler isteniyor sadece. Hat sahibi adına başvuru yapılmalı. Yaşadığınız sıkıntıyı güzelce dile getirin kısa süre içerisinde Türk Telekom size dönüş sağlar. Sorun çözülür mü onu bilemem ama en azından geçiştirme imkanları olmaz.
 
1-Probleminin ne olduğuna göre belgeler değişiyor kendimden örnek vermem gerekirse ben internetten bir ürün sipariş ettim gelmedi bunun için sipariş ettiğime dair belge (fatura vs.) , satın aldığım yerin bilgileri (firma vergi numarası , firma adı vs) gerekli.

2-Başvuru yaptıktan sonra başvurun sana en yakın thh'ye gidiyor ve incelenmeye başlıyor firmadan savunma vs isteniyor.

3-Ortalama 6 ay içinde sonuç alınıyor maksimum 12 ay sürüyor.Benimki 4 ay sürmüştü

4-Karara bağlandıktan sonra taraflara karar mektubu iletiliyor mektup iletildikten sonra tarafların 2 hafta içinde karara itiraz etme hakkı var itiraz etmezse kimse karar yürürlüğe giriyor

5-Reddedilirsen tekrar thh'ye itiraz edebiliyorsun ama tekrar reddedilirsen firma sana dava tarzı bir şey açabiliyor (adını tam bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem)
1-Hocam elimde Türk Telekom'dan gelmiş olan ve aynı haftaya ait "Çözüm giderildiyse 6606 ya GİDERİLDİ yazın." mesajları, Türk Telekom verir ise arıza kaydı tarihleri, Arama geçmişindeki Türk Telekom'un numarasını kaç kez aradığım (444 1 444) ve modemimde yanan kırmızı ışığın resmi var, acaba yeterli olur mu ki?

3- Hocam 5 ay taahhütüm var zaten, şikayet etmem sizce mantıklı mı? Yapmalı mıyım? Gerçek anlamda artık kabak tadı verdi bu kesintiler. İnternetimi 10 dakika kullanıyorsam 30 dakika kullanamıyorum.

5-Bu dediklerim var iken reddedilir miyim? Tekrar dava açabilme muhabbeti biraz korkuttu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir de Tüketici Hakem Heyeti ile BTK'ya aynı anda başvurmamın herhangi bir yararı/zararı var mı?
 
1-Hocam elimde Türk Telekom'dan gelmiş olan ve aynı haftaya ait "Çözüm giderildiyse 6606 ya GİDERİLDİ yazın." mesajları, Türk Telekom verir ise arıza kaydı tarihleri, Arama geçmişindeki Türk Telekom'un numarasını kaç kez aradığım (444 1 444) ve modemimde yanan kırmızı ışığın resmi var, acaba yeterli olur mu ki?

3- Hocam 5 ay taahhütüm var zaten, şikayet etmem sizce mantıklı mı? Yapmalı mıyım? Gerçek anlamda artık kabak tadı verdi bu kesintiler. İnternetimi 10 dakika kullanıyorsam 30 dakika kullanamıyorum.

5-Bu dediklerim var iken reddedilir miyim? Tekrar dava açabilme muhabbeti biraz korkuttu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir de Tüketici Hakem Heyeti ile BTK'ya aynı anda başvurmamın herhangi bir yararı/zararı var mı?
BTK ya başvuru yaptığınız zaman şikayetinizi firma bir şekilde çözüyor. THH işin içine girdiği zaman bildiğim kadarıyla 3. bir kurum dahil olup şikayeti çözmeye çalışıyor. İsterseniz önce BTK ya başvuru yapın bakalım firma ne tür çözüm önerecek eğer sizi tatmin etmezse THH ile sorunu çözmeye çalışırsınız.
 
1-Probleminin ne olduğuna göre belgeler değişiyor kendimden örnek vermem gerekirse ben internetten bir ürün sipariş ettim gelmedi bunun için sipariş ettiğime dair belge (fatura vs.) , satın aldığım yerin bilgileri (firma vergi numarası , firma adı vs) gerekli.

2-Başvuru yaptıktan sonra başvurun sana en yakın thh'ye gidiyor ve incelenmeye başlıyor firmadan savunma vs isteniyor.

3-Ortalama 6 ay içinde sonuç alınıyor maksimum 12 ay sürüyor.Benimki 4 ay sürmüştü

4-Karara bağlandıktan sonra taraflara karar mektubu iletiliyor mektup iletildikten sonra tarafların 2 hafta içinde karara itiraz etme hakkı var itiraz etmezse kimse karar yürürlüğe giriyor

5-Reddedilirsen tekrar thh'ye itiraz edebiliyorsun ama tekrar reddedilirsen firma sana dava tarzı bir şey açabiliyor (adını tam bilmiyorum yanlış bilgi vermek istemem)
Tamamdır hocam, bir de ben ilk şikayetimi attım Türk Telekom'a; varsayalım reddedildim. Karşı taraf dava açabiliyor mu? Herhangi bir ikinci şikayet/itiraz etmedim.
 
Tamamdır hocam, bir de ben ilk şikayetimi attım Türk Telekom'a; varsayalım reddedildim. Karşı taraf dava açabiliyor mu? Herhangi bir ikinci şikayet/itiraz etmedim.
Hocam o konu hakkında hiç bilgim yok. O yüzden yanlış yönlendirmek istemem sizi.
 
Geri
Top