Çözüldü✓ Gaming.gen.tr Para İadesi Sağlamıyor

Videosu bile var. Kurye ürünümü bize teslim ediyor. Ürünü video çekerek açıyoruz. Açmadan önce kolilerin nasıl bir halde geldiğini bile sağını solunu üstünü bile çektim. Fotoğrafları bile var kasanın 7 tane falan. Ayıplı ürünler ne sorusuna gelecek olursa ne ayıplı ürün olarak geldi bilmiyorum çünkü kasa berbat haldeydi, temperli camı var kasanın o cam çatlamıştı, kasaya dokunduğum an sadece parmağımla ufak bir dokunuş bile yapsam kasadan camlar dökülüyordu ve kasanın arka tarafı anakart aynası, anakart portları ve kasanın arkasında başka yerler de yamulmuştu. Kasa böyle berbat bir halde geldiği için o saniye direkt kargo şubesine koşup geri gönderdim. Anakart, RAM, SSD, ekran kartı, işlemci ve kasada bulunan 4 RGB fan ile birlikte işlemci stok soğutucusu falan bunlar ne haldeydi hangileri hasar gördü ve sağlığını kaybetmiştir hiç bilmiyorum. Olay bu. 25 Mayıs sabahı sipariş verdim ve 27 Mayıs sabahı yurtiçi kargo ürünü berbat halde getirdi. Ürünün kolisini açmadan önce videoları var ve ürünü açarken de videoya almıştık videoları var. 27 Mayıs geldiği gün kargoya verdik işte ve 28 Mayıs günü gaming gen tr'ye yani ilgili firmaya kargo teslim etti. 25 Mayıs 9.400TL para ödediğim sistem bugün 15 Haziran ve hâlâ elimde bir şey yok. Olay bu. Müşteri hizmetlerinde iki farklı kişiyle konuşuyorum son zamanlarda ve maalesef çok büyük pot kıracakları şekilde çelişkili konuştular. Çok daha fazla detaya girerim madde madde yazarak çok gözünüzü yormadan da işte bir anda girdik metin yazmaya :)
Hocam bunlardan da öte başka bir şey söylemek istiyorum; ben 9.400TL ödeyerek sıfır sistem aldım. Bana kargo böyle getirdi diye geri gönderdim. Bana neden direkt sıfır ürünü vermeyip teknik servisle falan uğraştırıyorlar bu ne alaka anlamadım.. Ben 9.400TL parası olan ve bilgisayar satın alan bir müşteriyim. Neden böyle savaşa girmiş ve yastık savaşı yerine kullanılmış gibi kargo tarafından getirilen ürünün teknik servisteki değişimlerini, raporlarını bekliyorum ki?
Kargo tarafından tutanak tutmadın mı ? Eğer tutanak yok ise elindeki fotoğraf ve video ile kargo firmasına git tutanak istediğini söyle o tutanak al sonra faturan ile tüketici hakem heyetine başvur ürün bana kargo'da kırık geldiğini ürünü misli ile değişimini yada para iadesini isteyene bir dilekçe yaz ama o tutanak olsun.
 
Kargo tarafından tutanak tutmadın mı ? Eğer tutanak yok ise elindeki fotoğraf ve video ile kargo firmasına git tutanak istediğini söyle o tutanak al sonra faturan ile tüketici hakem heyetine başvur ürün bana kargo'da kırık geldiğini ürünü misli ile değişimini yada para iadesini isteyene bir dilekçe yaz ama o tutanak olsun.
27 Mayıs sabahı yaşandı bunlar. 27 Mayıs günü yaşandı. Tutanak tutturmadım. Ama sonuç olarak elimde videolar ve fotoğraflar var tabii ki. Bugün 15 Haziran. Yapılabilir mi ki böyle bir şey? Tutanak tutturulmaz daha heralde. Ayrıca ben öyle şikayet etmek falan istemiyorum. Ürünümü düzgün yollayacaklarına inanıyorum zaten.. Sadece haklarım neler bilmek istedim. Kendileri geç de olsa artık yakında gönderecek bilgisayarımı muhtemelen. 28 Mayıs'dan beri gelmedi sistemim işte. Olay bu üstat.
 
27 Mayıs sabahı yaşandı bunlar. 27 Mayıs günü yaşandı. Tutanak tutturmadım. Ama sonuç olarak elimde videolar ve fotoğraflar var tabii ki. Bugün 15 Haziran. Yapılabilir mi ki böyle bir şey? Tutanak tutturulmaz daha heralde. Ayrıca ben öyle şikayet etmek falan istemiyorum. Ürünümü düzgün yollayacaklarına inanıyorum zaten.. Sadece haklarım neler bilmek istedim. Kendileri geç de olsa artık yakında gönderecek bilgisayarımı muhtemelen. 28 Mayıs'dan beri gelmedi sistemim işte. Olay bu üstat.
 
gaming gen'de sıkıntı olmaz her türlü alırsınız.
 
gaming gen'de sıkıntı olmaz her türlü alırsınız.
Üstat ben şimdi çok şanssız bir olay yaşadım. Ama zaten tüm bu şanssız olaya rağmen Gaming Gen TR'ye güveniyorum :)
Yani sistemi bana sağ salim ulaştıracaklarına inanıyorum zaten.
 
Üstat ben şimdi çok şanssız bir olay yaşadım. Ama zaten tüm bu şanssız olaya rağmen Gaming Gen TR'ye güveniyorum :)
Yani sistemi bana sağ salim ulaştıracaklarına inanıyorum zaten.
Tamam sıkıntı olursa biz buradayız yardım ederiz iyi geceler.
 
Üstat ben şimdi çok şanssız bir olay yaşadım. Ama zaten tüm bu şanssız olaya rağmen Gaming Gen TR'ye güveniyorum :)
Yani sistemi bana sağ salim ulaştıracaklarına inanıyorum zaten.
Güvenebileceğiniz sayılı sitelerdendir hocam, vergi mükellefi ve şirket sahipleri bu adamlar, senin benim gibi kişilerin 10-20 bin lirası bizim için büyük ama onlar için ufak meblağlar.
 
Tamam sıkıntı olursa biz buradayız yardım ederiz iyi geceler.
Üstat şimdi senin attığın videoya göre ben istersem ürünün ayıpsız misli ile yani bir üst model sistem ile değişimini isteyebiliyorum.
Satıcı sonuç olarak tüketiciye yani bana ayıplı hizmet/ürün gönderdi. Doğru mu bu?
 
1- Bedel iadesi
2- Malın ayıpsız misli ile değişimi
3- ücretsiz onarım
4- Ayıp oranında indirim yapabilirsin

Ürün kırık geldiğine göre ayıplı ürün kargo'da hasar görmüş böyle durumlarda tutanak tutulması lazım çünkü kargo sigorataya bildirecek
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Üstat şimdi senin attığın videoya göre ben istersem ürünün ayıpsız misli ile yani bir üst model sistem ile değişimini isteyebiliyorum.
Satıcı sonuç olarak tüketiciye yani bana ayıplı hizmet/ürün gönderdi. Doğru mu bu?
 
Son düzenleme:
1- Bedel iadesi
2- Malın ayıplı misli ile değişimi
3- ücretsiz onarım
4- Ayıp oranında indirim yapabilirsin

Ürün kırık geldiğine göre ayıplı ürün kargo'da hasar görmüş böyle durumlarda tutanak tutulması lazım çünkü kargo sigorataya bildirecek
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ben tutanak tutturmak istedim şubeye gidip ürünü kargo ile tekrar gaming gen tr'ye ulaştırması için.
Bizimle ilgilenen kargo çalışanı bize ne dedi biliyor musun?
Biz bu ürünleri bu şirketten sigortasız alıyoruz.
Yani bu ne demek oluyor? :)
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ben tutanak tutturmak istedim şubeye gidip ürünü kargo ile tekrar gaming gen tr'ye ulaştırması için.
Bizimle ilgilenen kargo çalışanı bize ne dedi biliyor musun?
Biz bu ürünleri bu şirketten sigortasız alıyoruz.
Yani bu ne demek oluyor? :)
Bu arada malın ayıplı misliyle demişsiniz. Ayıpsız misliyle olacaktı orası sanırım :)
 
gaming gen'de sıkıntı olmaz her türlü alırsınız.
Çok uğraştım hocam valla alabilmek için
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu kadar uğraştığınıza değmedi bu tarz durumlarda sakin kalmak gerekiyor
🤣
Hocam güldürmeyin lütfen beni sanırım siz hiç dolandırılmadınız
En kısa sürede hakkını aramaya bakacaksın
Ters ibrazda bulunmasaydım daha firma paramı iade etmeyecekti ters ibrazda bulununca iade ettiler
 
Çok uğraştım hocam valla alabilmek için
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


🤣
Hocam güldürmeyin lütfen beni sanırım siz hiç dolandırılmadınız
En kısa sürede hakkını aramaya bakacaksın
Ters ibrazda bulunmasaydım daha firma paramı iade etmeyecekti ters ibrazda bulununca iade ettiler
Ben ters ibrazda daha bulunmadan iadesi oldu sanmıştım...
 
Geri
Top