(ÇÖZÜLDÜ) Gaming.gen.tr Fatura Tutarı Dolandırıcılığı !

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle
Satın aldığım sistem bugün geldi ve garanti bitiş tarihlerinde bir tutarsızlık var. Sizce bu normal mi ? Teşhir veya iade ürün gönderdiklerini düşünüyorum. Ayrıca arkadaşın dediği gibi faturada ekran kartını düşük göstermişler, diğer parçaları şişirmişler.
Bende aynı şeyi düşünüyorum. Fabrikasyon hatalı, tamir görmüş cihazları satıyorlar. Umarım sisteminde sorun çıkmaz.
 
Ahaha hazır sistem satıyorlar faturada normal tutarı gösteriyorlar ama iş tekli ekran kartı satışına gelince lapss. Hadi onu geçtim firmanın burada mağdur etmemesi lazım sistemi kendileri de biliyor zaten bunun adı dolandırıcılık resmen şaşırmadım... Gaming gen HHahhahahaha
 
THH’den sadece değişim talep ettim. Amacım ücretini ödediğim kartı alabilmek.Kart stoklarında mevcut ancak bana değişim yapmayacaklarını, sadece para iadesi yapacaklarını söylemeleri art niyetli yapıldığını gösteriyor. Tüketici kanuna göre seçim yapabiliyorum. Satıcı benim seçimimi kabul etmiyor.
Ben satıcı haklı demiyorum zaten sadece kılıf uydurma konusunda emin olun hepimizden daha donanımlılar satıcı tarafında satıcıyı koruyan okadar çok fazla madde varki mesela sana bu tüketici kanuna göre seçim yapma hakkını fes edebilecek bir madde söyliyeyim Mağazadan değilde internet üzerinden yapılan satışlarda Satıcının ürünü istediği şekilde para iadesi veya ürün değişimi hakkı saklı tutulur. Satıcı neyi uygun görürse o olur. Ancak mağazadan yapılan alışverişlerde elleri kolları bağlıdır. Kanun karşısında. Bizlerinde başına bir çok kez bu durumlar geldi tecrübeme göre gaming gen tr çok akıllı bir firma emin ol işi yokuşa sürdükçe zararlı tüketici oluyor malesef.
 
Ben de sistem almıştım bunlardan aynı şekilde ekran kartı fiyatı olması gerekenin çok altındaydı bundan sonra sitesine bile girmem
 
Yorumları görünce epey korktum şuan ayın 24.ünde hazır sistem siparişi veriyor şuan hazırlanıyor konumunda inşallah yolladıkları ürün arızalı çıkmaz eğer çıkarsa vay halimize, hazır sistemlerde fatura tutarları değişikkenlik gösteriyorsa onlar iskonto adında düşürüyorlar kesin ya da yükseltiyorlar... keşke sipariş vermeseydim diye kara kara düşünüyorum
 
Bu Gaming Gen TR'ye özel bir şey değil yalnız. Şu ana kadar gördüğüm fiyat avantajlı sistemlerde hep böyle bu durum.
 
21.11.2022 tarihinde gaming.gen.tr den 6700 XT hazır sistem aldım. Sistem geldikten hemen sonra ekran kartınının çalışmadığını (sözde test edip gönderiyorlar) farkettim. Kartı yetkili servise gönderdim ve arızalı olduğundan değişim iade raporu düzenlendi. Raporu gaming.gen.tr ye gönderdim. Uzun bir süre sonra arandım ve tarafıma fatura tutarı kadar para iadesi yapacaklarını söylediler. Bende iade istemediğimi stoklarında mevcut olan 6700 xt ekran kartının tarafıma gönderilmesini talep ettim ancak sadece para iadesi yapabiliceklerini söylediler. Sorun şu ki bana gönderdikleri faturada sitede 11.800 TL’ye sattıkları kartı 2100 TL göstermişler. Banada bu tutarı iade etmekte diretiyorlar. Her aradığımda çeşitli bahaneler ile oyalanıyorum. Ayrıca stoklarında bulunan kartıda göndermeyi reddediyorlar. Yani anlayacağınız beni fatura tutarı üzerinden dolandırdılar. THH süreci başlattım. Yaptığım araştırmada benim gibi birçok insana hazır sistemlerde tamir görmüş arızalı ürünleri satıp fatura tutarını düşük göstererek insanları yasal bir şekilde dolandırıdıklarını okudum. Kesinlikle bu firmadan uzak durun. Ben yandım başkası yanmasın.
thh ye başvurduysan rahat ol kazanırsın
 
Ben satıcı haklı demiyorum zaten sadece kılıf uydurma konusunda emin olun hepimizden daha donanımlılar satıcı tarafında satıcıyı koruyan okadar çok fazla madde varki mesela sana bu tüketici kanuna göre seçim yapma hakkını fes edebilecek bir madde söyliyeyim Mağazadan değilde internet üzerinden yapılan satışlarda Satıcının ürünü istediği şekilde para iadesi veya ürün değişimi hakkı saklı tutulur. Satıcı neyi uygun görürse o olur. Ancak mağazadan yapılan alışverişlerde elleri kolları bağlıdır. Kanun karşısında. Bizlerinde başına bir çok kez bu durumlar geldi tecrübeme göre gaming gen tr çok akıllı bir firma emin ol işi yokuşa sürdükçe zararlı tüketici oluyor malesef.
Bunu bildiğimden ürünü mağazadan teslim aldım. Ancak kanun yönetmelik vs. umurlarında olduğunu düşünmüyorum. Firma bu şekilde kâr etme yoluna gitmiş ama pes etmeyeceğim. 2 bin lira iade alıp aynı karta 12 bin lira daha vereceğim. O parayı kazanmak için gece gündüz günde 14 saat çalışıyorum. Alın terimi yedirmem.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yorumları görünce epey korktum şuan ayın 24.ünde hazır sistem siparişi veriyor şuan hazırlanıyor konumunda inşallah yolladıkları ürün arızalı çıkmaz eğer çıkarsa vay halimize, hazır sistemlerde fatura tutarları değişikkenlik gösteriyorsa onlar iskonto adında düşürüyorlar kesin ya da yükseltiyorlar... keşke sipariş vermeseydim diye kara kara düşünüyorum
Geçmiş olsun. Gaming.gen.tr nin müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Sizi en az 30 dakika hatta bekletiyorlar. Deneyin sonra satın alımdan sonra sorun çıktığında aradığınızı düşünün tek söyleyebileceğim bu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu Gaming Gen TR'ye özel bir şey değil yalnız. Şu ana kadar gördüğüm fiyat avantajlı sistemlerde hep böyle bu durum.
Haklı olabilirsiniz. Peki stoktaki kartı göndermemeleri, fatura tutarı iadesinde diretmelerinin sebebi nedir? Stok sitelerinde mevcut, inkarda etmiyorlar. Sadece bu şekilde işlem sağlayamayız diyip geçiştiriyorlar. DOA raporunda değişim veya iade yazıyordu.
 
Son düzenleme:
Bunu bildiğimden ürünü mağazadan teslim aldım. Ancak kanun yönetmelik vs. umurlarında olduğunu düşünmüyorum. Firma bu şekilde kâr etme yoluna gitmiş ama pes etmeyeceğim. 2 bin lira iade alıp aynı karta 12 bin lira daha vereceğim. O parayı kazanmak için gece gündüz günde 14 saat çalışıyorum. Alın terimi yedirmem.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Geçmiş olsun. Gaming.gen.tr nin müşteri hizmetlerini arayabilirsiniz. Sizi en az 30 dakika hatta bekletiyorlar. Deneyin sonra satın alımdan sonra sorun çıktığında aradığınızı düşünün tek söyleyebileceğim bu.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Haklı olabilirsiniz. Peki stoktaki kartı göndermemeleri, fatura tutarı iadesinde diretmelerinin sebebi nedir? Stok sitelerinde mevcut, inkarda etmiyorlar. Sadece bu şekilde işlem sağlayamayız diyip geçiştiriyorlar. DOA raporunda değişim veya iade yazıyordu.
Stoklarında varsa değişim yapmaları lazım. Yarın bir görüşme daha yapın değiştireceklerini düşünüyorum ben. O konuda haklısınız yani, fakat fatura olayı dediğim gibi.
 
Hadi hadi boş yapmasın burada kimse adam sonuna kadar haklı, yasal haklarından biri değişim istemek sen değişim seçtiysen ve ürün yeni olduğu da göz önüne alındığında ya ürünün 0ını yollarlar ya da tüm sistemi iade alırlar tüm sistemi iade etmeyi teklif edin ve bunu mail üstünden yapın yazılı belgeniz olsun. He bunlar çakal derseniz mümkünse elden teslim edin ve sağlam olduğunu kanıtlayarak yapın.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,156,261
Mesajlar
10,420,790
Üyeler
183,777
Son üye
kagannn.n
Geri
Top