300tl kulaklık önerisi

Ekran kartı

80+ Bronze
Katılım
24 Mart 2020
Mesajlar
525
Reaksiyon skoru
303
Bütçe
300
300tl kulaklık arıyorum mikrofon kalitesi önemli oyunlarda üzmeyecek ses kalitesi iyi bir kulaklık arıyorum rampage comfort alabilirim ama önerilere açığım. Bilgisayarda kullanacağım.
 
Malzeme kalitesi dışında fiyatına göre en iyisi. Kullanırken dikkatli çıkartıp takın.
 
300tl kulaklık arıyorum mikrofon kalitesi önemli oyunlarda üzmeyecek ses kalitesi iyi bir kulaklık arıyorum rampage comfort alabilirim ama önerilere açığım. Bilgisayarda kullanacağım.
Al geç.
 
Malzeme kalitesi dışında fiyatına göre en iyisi. Kullanırken dikkatli çıkartıp takın.
mikrofon hakkında çok şikayet duymuştum pek sıcak bakmıyorum o modele
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Al geç.
bir de hepsiburadanın 40tl indirimini kullanırsam uyduna geliyor baya aklımda var şu an
 
Malzeme kalitesi dışında fiyatına göre en iyisi. Kullanırken dikkatli çıkartıp takın.
hs35 almayın hocam. 7 aydır kulaklığı kullanıyorum. Sağ üst tarafında kırıklar mevcut. Kafama takmak için kulaklığı esnetirken kırılma riski var. Ben yine şanslıyım bazılarında kulaklığın kafa kısmı direkt ikiye ayrılmış.
 
mikrofon hakkında çok şikayet duymuştum pek sıcak bakmıyorum o modele
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bir de hepsiburadanın 40tl indirimini kullanırsam uyduna geliyor baya aklımda var şu an
Bir kaç aydır kullanıyorum. Yaz aylarında olduğumuz için biraz terletme yapıyor, onun dışında olumsuz diyebileceğim bir yanı yok.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hs35 almayın hocam. 7 aydır kulaklığı kullanıyorum. Sağ üst tarafında kırıklar mevcut. Kafama takmak için kulaklığı esnetirken kırılma riski var. Ben yine şanslıyım bazılarında kulaklığın kafa kısmı direkt ikiye ayrılmış.
Katılıyorum, HS35 çok çabuk kırılan bir kulaklık.
 
Gamepower Kizaru
bütçemin çok üstünde :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir tane youtube video atmış arkadaştan bilgi aldım 2 yıl kullanmış rampage comfortu ama biraz dikkatsiz olduğundan çok fazla düşürmüş tek tarafta ses gitmiş pek düşüren biri değilimdir o yüzden 2.5 yıl rahat kullanırım diye düşünüyroum
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2021-07-12 173149.jpg
    Ekran görüntüsü 2021-07-12 173149.jpg
    154.9 KB · Hit: 54
bütçemin çok üstünde :(
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bir tane youtube video atmış arkadaştan bilgi aldım 2 yıl kullanmış rampage comfortu ama biraz dikkatsiz olduğundan çok fazla düşürmüş tek tarafta ses gitmiş pek düşüren biri değilimdir o yüzden 2.5 yıl rahat kullanırım diye düşünüyroum
Dikkatli kullanırsanız uzunca idare edecektir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,904
Mesajlar
11,082,377
Üyeler
198,214
Son üye
akar1907
Geri
Top