bu masaüstü vantilatör alınır mı ?

Hangi açıdan alınır mı ?
 
soğutması iyi midir sesi çok mudur ?
Resimden bakarsak çok da büyük durmuyor yüzünüze gelecek şekilde tutarsanız belki öyle bir verim alabilirsiniz. Desibel bilgisi de verilmemiş muhtemelen düşük seviye ses çıkarır zaten kendisi de küçük.
 
alınabilir ama terli çalıştırırsanız hasta olabilirsiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,230
Mesajlar
11,085,569
Üyeler
198,275
Son üye
ovra
   
Geri
Top