Öneri Klavye tavsiyesi

Gamepower Saber kullanıyorum tavsiye ederim.

maxresdefault.webp
 
teşekkür ederim kullanıyor musunuz klavyeyi ? ben logitech g213 almayı düşünüyordum ama bir videoda gördüm zaman içerisinde kullana kullana harfler silinmeye başlamış böyle bir sorun yaşadınız mı ?
2080Tİ Daha iyi diyiyoruz ama kullanmıyoruz.

Gamepower Ogre öneririm.
 
teşekkür ederim kullanıyor musunuz klavyeyi ? ben logitech g213 almayı düşünüyordum ama bir videoda gördüm zaman içerisinde kullana kullana harfler silinmeye başlamış böyle bir sorun yaşadınız mı ?
Mekanik takintin yoksa g213 oneririm f/p bakimdan çok iyi klavye ve eski klavyem kalite olarak çok iyidir
 
Gamepower Saber kullanıyorum tavsiye ederim.

Alıntıyı görüntüle
teşekkür ederim fakat blue switchmiş çok sesli sevmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mekanik takintin yoksa g213 oneririm f/p bakimdan çok iyi klavye ve eski klavyem kalite olarak çok iyidir
orjinal türkçe klavye mi ? kazımışlar mı yazıları yani bir adamda öyle gördüm d harfi mesela silinmiş kullana kullana sende öyle bir problem oldumu logitech g213te
 
teşekkür ederim kullanıyor musunuz klavyeyi ?
Ben GamePower Ogre kullanıyorum. Son derece memnunum. Türkçe harfler, bazı semboller ve bazı noktalama işaretleri sonradan basılmış. Ancak yaklaşık 2 aydır yoğun bir şekilde kullanmama rağmen herhangi bir silinme vesaire olmadı. Bilek desteği de oldukça kaliteli.
 
Ben GamePower Ogre kullanıyorum. Son derece memnunum. Türkçe harfler, bazı semboller ve bazı noktalama işaretleri sonradan basılmış. Ancak yaklaşık 2 aydır yoğun bir şekilde kullanmama rağmen herhangi bir silinme vesaire olmadı. Bilek desteği de oldukça kaliteli.
Evet baktım şuan red switchli bilek desteği de var yazılım desteği de mevcut bence fiyatına göre baya iyiymiş almayı düşünüyorum teşekkür ederim
 
saber modeline de bak derim bugün teslim aldım ve aşırı hoş. bilek desteği alışkanlığın yoksa şiddetle öneririm aşırı kaliteli hissiyatı var.
 
saber modeline de bak derim bugün teslim aldım ve aşırı hoş. bilek desteği alışkanlığın yoksa şiddetle öneririm aşırı kaliteli hissiyatı var.
saber modelide çok hoşmuş ogrede güzel ama ogrede yazılım mevcut saber modelinde ise yazılım gelmemişti şuan geldi mi kullanıyormusun?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,851
Mesajlar
11,081,854
Üyeler
198,203
Son üye
Gökhan2
Geri
Top