Okulunuz kaçta başlıyor?

7.30-13.25
 
7'de başlıyor. 🥴
 
bizimki 8de 8.30 başlayacak büyük ihtimalle ama 8de okulda olun demişler hadi hayırlısı
 
Aşı falan çıktıya kapanmaz gibi bu aralar.
18 yaş altında aşılama oranı az, 30 35 kişilik sınıflarda 8 ders boyunca kalacağımız için bulaşmaması imkansız, vakalar hızlı bir şekilde yükselişe geçecek ve kapamak zorunda kalacaklar bence (okuldan kapılan virüsün otobüste, evde, gidilen ortamlarda yayılmasını saymıyorum bile)
 
18 yaş altında aşılama oranı az, 30 35 kişilik sınıflarda 8 ders boyunca kalacağımız için bulaşmaması imkansız, vakalar hızlı bir şekilde yükselişe geçecek ve kapamak zorunda kalacaklar bence (okuldan kapılan virüsün otobüste, evde, gidilen ortamlarda yayılmasını saymıyorum bile)
En az 3 ay okullar açık kalır gibi geliyor. Hadi hayırlısı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,179
Mesajlar
11,085,072
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top